حضور قشم در نوزدهمین نمایشگاه ملی صنایع دستی اصفهان

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم از اعزام دو گروه از صنعتگران شرکت های تعاونی فعال در تولید صنایع دستی منطقه آزاد قشم به نوزدهمین نمایشگاه ملی صنایع دستی اصفهان خبر داد.

به گزارش فرینا، سید محمد امین جعفری حسینی با اعلام این مطلب گفت: این صنعتگران در غرفه ای که به منطقه آزاد قشم اختصاص یافته در رشته های رودوزی های سنتی و صنایع دریایی آماده معرفی و ارائه هنرهای بومی جزیره به هموطنان مان از سراسر کشور هستند.
جعفری حسینی افزود: در این نمایشگاه 6 روزه( 18 تا 23 شهریور ماه) آثاری چون پوشاک سنتی، رودوزی های سنتی، صنایع دستی چرمی، صنایع دستی فلزی، صنایع دستی دریایی، سفال و سرامیک از جزیره قشم شرکت داده شده است.
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم گفت: شرکت در نمایشگاه های صنایع دستی کشور فرصت مغتنمی است تا فعالان صنایع دستی کشور با داشته های بومی و سنتی قشم در این حوزه ارزشمند ملی، آشنا شوند.
گفتنی است، نوزدهیمن نمایشگاه ملی صنایع دستی اصفهان متشکل از 100 غرفه، هجدهم شهریور ماه در مجموعه جهانی کاخ چهلستون اصفهان افتتاح می شود و 31 استان کشور به همراه تنها یک منطقه آزاد(قشم) در آن مشارکت فعال خواهند داشت.

برچسب ها : منطقه آزاد قشم
آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو