آغاز عملیات لکه گیری آسفالت در معابر اصلی شهر قشم

مدیر امور شهری و روستایی سازمان منطقه آزاد قشم گفت: عملیات لکه گیری آسفالت در معابر اصلی شهر قشم در آستانه بازگشایی مدارس آغاز شده است.

به گزارش فرینا، تورج امانی افزود: عملیات لکه گیری آسفالت با دو میلیارد و 450 میلیون ریال اعتبار سازمان منطقه آزاد در راستای سالم سازی مسیر تردد خودروها در نقاط مختلف شهر قشم آغاز شده است.
امانی گفت: در مرحله نخست اجرای این طرح، مشکل آسفالت خیابان های اصلی شهر قشم و معابر اصلی چهار شهرک سام و زال، بوستان، نریمان و سیستان ترمیم می شود و پس از آن عملیات لکه گیری به تدریج در کوچه های اصلی و فرعی شهر قشم ادامه می یابد.
وی اظهارامیدواری کرد پیش از آغاز سال تحصیلی و نواخته شدن زنگ مدارس در اول مهرماه، عملیات لکه گیری خیابان های اصلی شهر قشم و معابر اصلی شهرک ها به پایان برسد.
به گفته مدیر امور شهری و روستایی سازمان منطقه آزاد قشم، هم اینک عملیات لکه گیری میدان ژئوپارک، میدان گل ها روبروی مجتمع گلدن سیتی، چهار راه پردیس به سمت ورزشگاه تختی، بلوار شهید بهشتی و چند نقطه دیگر شهر قشم با هدف آسان سازی تردد خودروها به پایان رسیده است.
امانی افزود: سازمان منطقه آزاد قشم طی دو سال گذشته عملیات نهضت آسفالت از شهر قشم تا روستای باسعیدو در منتهی علیه غرب جزیره را در دستور کار معاونت عمرانی قرار داد که نتیجه آن ارتقای سطح تردد و کاهش تصادفات در مسیرهای جاده ای و رضایت حداکثری مردم در شهرها و روستاهای این جزیره بوده است.
جزیره قشم با یکهزار و 500 کیلومتر مربع وسعت در جنوب ایران واقع شده است.

برچسب ها : منطقه آزاد قشم
آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.