برگزاری دوره زبان انگلیسی ویژه راهنمایان گردشگری جزیره قشم 

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم از برگزاری دوره زبان انگلیسی ویژه راهنمایان گردشگری این جزیره خبر داد. 

به گزارش فرینا، سید محمد امین جعفری حسینی گفت: این دوره های تخصصی به درخواست انجمن راهنمایان گردشگری قشم با هدف ارتقای دانش و ارتباط موثر با گردشگران خارجی برگزار شد.
جعفری حسینی، تسلط به زبان خارجی را مهم ترین پل ارتباطی بین راهنمایان گردشگری با توریست ها دانست و افزود: حضور در این کلاس ها، کیفیت ارایه خدمات به گردشگران خارجی را بالا برده، همچنین با افزایش ارتباط موثر باعث جذب بیشترگردشگران خارجی می شود.
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم  با تاکید بر این مطلب که زبان انگلیسی رایج ترین زبان در بین راهنمایان گردشگری است، گفت: این دوره در 16 جلسه و به مدت دو ماه با استقبال 70 راهنمای گردشگری و با همکاری آکادمی هوشمند زبان انگلیسی و گردشگری نیاز سفیر قشم طبق استانداردهای بین المللی به راهنمایان ارائه شد.
جعفری حسینی با اشاره به ارائه این آموزش ها در قالب دو گروه آموزشی افزود: حضور در این کلاس ها، انگیزه و علاقمندی راهنمایان گردشگری به  ارائه خدمات به شیوه های نوین و منطبق بر دانش روز را افزایش می دهد.
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم گفت: راهنمایان گردشگری به دلیل تعامل مستقیم و پیوسته با گردشگران یکی از مهم ترین عوامل انسانی این صنعت به شمار می آیند و گذراندن دوره های آموزشی در جهت آشنایی با دانش روز در این رشته در جذب گردشگران از جایگاهی ویژه برخوردار است.
شایان ذکر است، ظرفیت های فراوان جزیره قشم در حوزه گردشگری از جمله طولانی ترین غار نمکی جهان، جنگل های دریایی حرا، تنگه و دره چاهکوه، خلیج دلفین ها، بام قشم، جزایر ناز، دره ستاره ها، غارهای خوربس، سایت تخم گذاری لاک پشت های پوزه عقابی، بادگیرها و چاه های تلا، کوه ها، سواحل زیبا، موزه ژئوپارک در کنار برگزاری آیین ها و رسوم خاص مردم بومی گردشگران خارجی را برای سفر به این جزیره زیبا در جنوب کشور مشتاق کرده است.

برچسب ها : منطقه آزاد قشم
آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو