مسائل فرهنگی و اجتماعی آبادان بررسی شد

در نشستی با حضور مدیرعامل و معاون فرهنگی سازمان منطقه آزاد اروند ، غلامرضا شرفی نماینده مردم آبادان در مجلس، فرماندار، فرمانده سپاه و برخی روسای دستگاه‌های خدماتی آبادان مسائل و مشکلات فرهنگی ـ اجتماعی این شهرستان بررسی شد.

به گزارش فرینا، در این نشست هرکدام از مسئولان شرکت‌کننده به بیان دیدگاه‌های خود در حوزه‌های فعالیتشان پرداختند.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند بابیان اینکه هر توسعه‌ای مستلزم تغییرات است و فرآیند توسعه بدون تغییرات عمیق در ساختارهای فرهنگی و اجتماعی، محقق نخواهد شد گفت : این سازمان  همچنان آمادگی فراهم ساختن بسترهای مناسب برای رفع موانع پیشروی فعالین و مسئولین این عرصه را دارد.

اسماعیل زمانی افزود: از تمامی طرح‌هایی که منطقه را توانمندکند و ظرفیت جامعه را برای مقابله بافرهنگ و الگوهای ناخواسته خارجی مقاوم کند استقبال خواهیم کرد.

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی هم‌افزایی بیشتر سازمان منطقه آزاد اروند با دیگر ادارات مرتبط با این حوزه را مهم دانست و اظهار کرد : رفع نیازهای فرهنگی مردم می‌تواند به رفع بسیاری از مشکلات در حوزه‌های دیگر منجر شود.

غلامرضا شرفی ادامه داد: تاکنون کارهای زیادی انجام‌شده است ؛ اما ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های در شهرستان وجود دارند که برای به فعل درآمدن نیاز به مساعدت و همکاری بیشتری دارند.

معاونت فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند نیز در ادامه به اقداماتی که تاکنون در حوزه‌های مختلف فرهنگی انجام‌شده است پرداخت و گفت: در زمینه‌های آموزشی ،فنی و حرفه‌ای،  بهداشت و درمان، تبلیغات اسلامی و ورزشی اقدامات زیادی انجام و اعتبارات خوبی صرف شده است .

سید مرتضی نعمت زاده در پایان با اشاره بر ایجاد روحیه کار، تولید و خلاقیت در منطقه بیان کرد: درصدد هستیم بسترهای لازم رشد و پویایی روزافزون را فراهم کنیم.

خبرنگار منطقه آزاد اروند امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو