به مناسبت روز سینما؛ تخفیف 50 درصدی بلیت سینما سیتی قشم

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد قشم از تخفیف 50 درصدی بلیت سینما به مناسبت بزرگداشت این روز در سینما سیتی قشم خبر داد.

به گزارش فرینا، علیرضا کمساری با اعلام این مطلب اظهار داشت: سینما حوزه ای قدرتمند برای رفع آسیب های اجتماعی و یکی از مهم ترین ابزارهای تاثیرگذار برای ایجاد شور و نشاط در جامعه می باشد.
وی با اشاره به بزرگداشت «روز ملی سینما» در 21 شهریور ماه هر سال افزود: سینما رسانه ای پرنفوذ بوده و به عنوان یکی از عناصر فرهنگی کشور می توان از هنر رسانه در جهت ایجاد آرامش اجتماعی استفاده کرد.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد قشم با تبریک روز سینما به همه علاقمندان و فعالان این عرصه گفت: با توجه به کاهش استقبال مردم از سینما در سال های اخیر، امید است در این روز شاهد آشتی مخاطبان با سینما باشیم.
گفتنی است، در ایران هر ساله روز 21 شهریور به عنوان روز سینما گرامی داشته می‌شود. سینما سیتی قشم در مجتمع سیتی سنتر 2 با 400 متر مربع فضای مناسب و ظرفیت پذیرش 276 تماشاگر و با داشتن پیشرفته ترین امکانات نمایش، شامل پرده 60 متر مربعی اکران، سیستم دالبی، صندلی های بسیار مناسب و سیستم دیجیتال، فیلم های خود را روز چهارشنبه مورخ 21 شهریور ماه به مناسبت این روز ملی به صورت نیم بها اکران خواهد کرد.

مهنوش اسدی امتیاز به خبر :

آخرین اخبار آرشیو