ترابري مسافران دریایی در بنادر قشم از 5.5 ميليون نفر سفر گذشت

مدیر اداره بنادر و دريانوردي قشم از تخليه و بارگيري بيش از 2.6 ميليون تن انواع كالا و ترابري بیش از 5.5 ميليون نفر سفر در بنادر این جزيره طي پنج ماه نخست سال جاری خبر داد.


به گزارش فرینا، علي اشتري ضمن تشريح آمار عملكرد بنادر قشم طي دوره زماني پنج ماه نخست سال 97، گفت: طي اين مدت، دو ميليون و 642 هزار و 646 تن انواع كالاهاي نفتي و غير نفتي تخليه و بارگيري شد.
اشتری افزود: از اين رقم، دو ميليون و 600 هزار و 366 تن مربوط به كالاهاي غير نفتي و 42 هزار و 280تن به فرآورده هاي نفتي اختصاص دارد.

صادرات غیرنفتی48 درصد افزایش یافت
مدير اداره بنادر و دريانوردي قشم از صادرات و واردات 133 هزار و 273 تن كالاي غير نفتي در بنادر اين جزيره سخن به ميان آورد و گفت: از آغاز سال جاري تا ابتدای شهریورماه جاری، 76 هزار و 174 تن كالاي صادراتي و 57هزار و 99 تن محموله وارداتي جابجا شد.
اشتري حجم عمليات كابوتاژ (حمل و نقل ساحلی) كالاهاي غير نفتي را نیز بالغ بر دوميليون و443هزار و 907تن اعلام كرد.

ترابري 5.5ميليون نفر سفر در جزیره عجایب هفتگانه
اين مقام مسئول همچنين با اشاره به كارنامه فعاليت هاي مسافري در جزيره عجایب هفتگانه خلیج فارس،گفت: طی پنج ماه اخیر، ترابري پنج ميليون و 580 هزار نفر سفر در بنادر مسافري قشم به ثبت رسيد.

افزایش 14درصدی عملیات کانتینری 
مدير اداره بنادر و دريانوردي قشم در پايان گفت: طي اين مدت، سه هزار و 380 TEU كانتينر در بنادر بهمن و كاوه تخليه و بارگيري شد که در همسنجی با سال گذشته، 14 درصد افزایش داشته است.

برچسب ها : منطقه آزاد قشم
آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو