آغاز به کار نمایشگاه بازارچه تولیدات خوداشتغالی در ارس

نمایشگاه بازارچه تولیدات خوداشتغالی کارآفرینان و تولیدکنندگان خانواده کمیته امداد امام خمینی (ره) در منطقه آزاد ارس آغاز به کار کرد. 

به گزارش فرینا، نمایشگاه کارآفرینان و تولیدکنندگان خانواده کمیته امداد امام (ره) ویژه فروش محصولات تولیدی توسط مددجویان کمیته امداد با حضور محسن نریمان، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس، مسئولان این سازمان و مدیرکل کمیته امداد امام (ره) آذربایحان شرقی افتتاح شد. 
در این نمایشگاه خیریه، مددجویان و اعضای خانواده کمیته امداد استان که با استفاده از تسهیلات 20 میلیون تومانی کمیته امداد، اقدام به کارآفرینی و تولید محصولات کرده اند، کالاهای تولیدی خود را در معرض دید عموم قرار داده اند.  
تعداد 45 غرفه با محصولات متنوعی چون کیف و کفش، مبلمان های چوبی و فلزی، منزل، غذاهای خانگی و محلی، شیرینی ها، مرباها و شربت های محلی، عرقیات و ترشیجات محلی و لباس های محلی و شهری در این نمایشگاه حضور دارند. 
غرفه های شرکت کننده در نمایشگاه کارآفرینان و تولیدکنندگان خانواده کمیته امداد امام (ره) از شهرهای مختلف استان ازجمله جلفا، هادیشهر، مرند، اسکو، هشترود، تبریز و مراغه در این نمایشگاه حاضر شده اند.
این نمایشگاه تا پایان شهریور ماه برپاست و علاقمندان به بازدید از نمایشگاه کارآفرینان و تولیدکنندگان خانواده کمیته امداد امام خمینی(ره) می توانند هر روزه از ساعت 10صبح تا 20شب در محل نمایشگاه های منطقه آزاد ارس واقع در روبروی دانشگاه پیام نور حضور یافته و نسبت به خرید محصولات تولیدی اقدام کنند.َ

برچسب ها : منطقه آزاد ارس
آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو