طرح "جزیره سبز، روستای پاک" در قشم ادامه دارد

مدیر امور شهری و روستایی سازمان منطقه آزاد قشم از عملیات پاکسازی روستای توریان در بخش مرکزی جزیره قشم خبر داد.


به گزارش فرینا، تورج امانی گفت: عملیات پاکسازی این روستا شامل جمع آوری زباله و نخاله های ساختمانی در ادامه طرح "جزیره سبز، روستای پاک" به دستور مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم از طریق نیروهای این مدیریت و با مشارکت دهیاری توریان انجام شد.
امانی از 150 متر مربع خاکریزی در پارک در حال احداث روستای توریان، پاکسازی سایت زباله، خاکریزی حاشیه خور روستا، جمع آوری نخاله های ساختمانی رها شده از زلزله سال 88 در طول حدود 500 متر مسیر رفت و برگشت بیابان های اطراف این روستا به عنوان بخش دیگری از اقدامات انجام شده در این عملیات یاد کرد.
به گفته وی، پس از جمع آوری نخاله های مسیر یاد شده در روستای توریان، پلاکاردهایی با مضمون ممنوع بودن تخلیه نخاله در این مسیر نیز با هدف ارتقای سطح نظافت در این روستا نصب گردید.
مدیر امور شهری و روستایی سازمان منطقه آزاد قشم از اهالی روستاهای توریان، تُم سُنیتی و باغ بالا درخواست کرد نخاله های ساختمانی را در سایت موقتی که در محدوده روستای توریان ایجاد شده تخلیه نمایند.
جزیره قشم با یکهزار و 500 کیلومتر مربع وسعت به عنوان بزرگترین جزیره خلیج فارس در جنوب ایران واقع شده است و سالانه بیش از پنج میلیون گردشگر و مسافر در سفر به این منطقه، از زیبایی هایی گردشگری به ویژه در مجاورت روستاها بازدید می کنند.

برچسب ها : منطقه آزاد قشم
آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.