تخصیص اعتبار ۴۰ میلیارد تومانی برای رفع مشکلات آب و فاضلاب خرمشهر

مدیر اجرای طرح های عمرانی سازمان منطقه آزاد اروند، از تخصیص اعتبار ۴۰ میلیارد تومانی به منظور رفع مشکلات آب و فاضلاب خرمشهر خبر داد.

به گزارش فرینا، نشست برنامه ریزی جهت شروع پروژه های آب و فاضلاب خرمشهر با حضور مدیران سازمان منطقه آزاد اروند، مجریان و مشاورین آب و فاضلاب خوزستان، مسئولین ادارات آبفا، گاز، برق و شهرداری خرمشهر برگزار شد .
فالح صفایی دربندی، هماهنگی و همراهی کلیه دستگا ه های اجرایی را در پیشرفت پروژه های عمرانی و زیربنایی ضروری دانست و گفت: اگر هدف ما مسئولین شهر خدمت به مردم در راستای عمران و آبادانی شهر است باید همواره با هم دلی و همکاری و هماهنگی با حوزه‌های مختلف، به پیش برویم و از هرگونه اقدام غیر اصولی و غیر فنی که موجب نارضایتی مردم می شود ، خودداری نماییم.
صفایی دربندی افزود: این تعامل باعث سرعت بخشیدن به اجرای طرح های زیرساختی آب و فاضلاب و شهرداری خواهدبود؛ و تزلزل در ارائه خدمات از سوی هر یک از دستگاهها در پروژه های مشترک باعث ضرر به شهروندان است .
مدیر اجرای طرح های عمرانی سازمان منطقه آزاد اروند، به مسئولین مربوطه متذکر شد: توجه به مناطق حاشیه ای و کم برخوردارتر را در اولویت کار خود قرار دهند .
کوی کارمندان، ایثار، ویلا، کوت شیخ ۲، عباره و ۹۰ هکتاری و طالقانی مناطقی بود ؛ که در این نشست مطرح و مورد بررسی قرار گرفت .

خبرنگار منطقه آزاد اروند امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو