برگزاری هشتاد ودومین جلسه شورای اداری در منطقه آزاد کیش

هشتاد و دومین نشست شورای اداری کیش با حضور مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش، معاونان و مدیران سازمان و روسا و نمایندگان ادارات و نهادهای جزیره کیش برگزار شد.

به گزارش فرینا، حجت الاسلام و المسلمین حسن زاده امام جمعه کیش در این نشست ضمن تسلیت فرا رسیدن ایام شهادت سرور شهیدان عالم امام حسین (ع) بر تاسی از سیره و روش ائمه اطهار و اهل بیت(ع) تاکید کرد و گفت: در روایات بسیاری بر اهمیت ارج نهادن به این ایام اشاره شده است که سوگواری برای امام سوم شیعیان و اهل بیت ایشان (ع) آمرزش برای بندگان خدا به همراه دارد.

شیخ یعقوب شمس امام جمعه اهل سنت کیش هم با بیان اینکه امام حسین(ع) تنها متعلق به شیعیان نیست بلکه همه مسلمانان جهان عاشق و شیفته این شخصیت بزرگ دین اسلام هستند افزود: حسین(ع) متعلق به گروه یا مذهب خاصی نیست و حتی عشق به امام حسین (ع) محدود به شیعیان نیست.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش نیز در این نشست با تسلیت ایام شهادت امام حسین(ع) بر اهمیت شناخت اهداف اصلی قیام امام حسین (ع) تاکید کرد و گفت: رفتار امام حسین(ع) در واقعه عاشورا گویای این است که این امام والا برای پاسداشت از ارزش ها به میدان جنگ رفت و رسیدن به بهشت جز از مسیر حق و انصاف، عدالت و برابری، شفقت و مهر ورزی و رعایت حقوق خدا و مردم  میسر نیست.

محمدابراهیم انصاری لاری در ادامه از پیگیری های انجام شده در خصوص رفع مشکلات آموزش و پرورش در کیش خبر داد و افزود: لازمه ارتقاء وضعیت آموزشی در جزیره کیش فعالیت این نهاد به صورت مستقل از استان و مستقیم با وزارتخانه است.

گفتنی است در این نشست عربعلی زینالی رییس اداره آموزش و پرورش کیش نیز با تشریح وضعیت و مشکلات کنونی آموزش و پرورش کیش به بیان عملکرد خود در آستانه سال تحصیلی جدید پرداخت.

برچسب ها : منطقه آزاد کیش
آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو