میزبانی شهر فرودگاهی امام(ره) از پیکر مطهر شهدای گمنام دفاع مقدس

همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس، یگان حفاظت هواپیمایی شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) میزبان پیکر پاک دو تن از شهدای گمنام بود.

به گزارش فرینا، مراسم هفته دفاع مقدس به میزبانی یگان حفاظت هواپیمایی شهر فرودگاهی ظهر امروز 31 شهریورماه در حالی در حسینیه این یگان آغاز شد که متبرک به حضور پیکر پاک دو تن از شهدای گمنام دفاع مقدس بود.

یکی از ویژگی های این مراسم  تبرک جمع حاضر به پرچم گنبد حرم مطهر سیدالشهدا(ع) بود.

حجت الاسلام و المسلمین بیات، با بیان اینکه دو چیز تطهیر کننده این جامعه است، یکی خون شهید و دیگری نفس و معارف عالم افزود: «شهدا که وارد جامعه می‌شوند موجی از پاکی و طهارت را با خودشان می‌آورند و ما هم باید از آن استفاده کنیم و نفس‌هایمان را تصفیه کنیم.»

حجت الاسلام بیات در خصوص اینکه دشمنان نظام یک موجی درباه نحوه تشییع شهید حججی راه انداخته بودند و ادعا می‌کردند که بزرگ نمایی شده است، گفت: «شهید حججی شب و روزش را برای خدمت به مردم می‌گذراند. لایق چنین شهادتی بود و نیازی به ما و بزرگ‌نمایی و چنین مواردی نداشت.»

وی در انتها ضمن همدردي با هموطنان اهوازی و خانواده هايي كه عزیزان خود را در حادثه تروریست اهواز از دست دادند، ضمن محكوميت اين حادثه، براي شهدا این حادثه علو درجات و براي بازماندگان صبر و شكيبايي مسئلت نمود.

در ادامه اين مراسم یکی از مداحان اهل بيت (ع) به ذكر مصیبت و مرثيه سرايي برای سید الشهداء پرداخت و در پايان همگان از سفره احسان امام حسين(ع) بهره مند شدند.
 

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.