برگزاری همایش دوچرخه‌سواری در منطقه آزاد اروند

مدیر محیط‌زیست، بهداشت و سلامت سازمان منطقه آزاد اروند گفت: در راستای حفظ محیط‌زیست، گسترش فرهنگ دوچرخه‌سواری و سلامت و نشاط جسمی و روحی مردم، همایش دوچرخه‌سواری در منطقه آزاد اروند برگزار شد.

به گزارش فرینا، سید مهدی موسوی افزود: با توجه به بحث آلودگی هوا و لزوم اهمیت مردم به حفظ محیط‌زیست، “همایش دوچرخه‌سواری” در منطقه آزاد اروند برگزار شد.

موسوی گفت: این همایش در روز ۳۱ شهریور و هم‌زمان با روز جهانی بدون خودرو در منطقه آزاد اروند برگزار گردید و محل برگزاری آن در بلوار ساحلی آبادان و بلوار ساحلی خرمشهر در نظر گرفته شد.

مدیر محیط‌زیست، بهداشت و سلامت سازمان منطقه آزاد اروند افزود: پیش‌تر فراخوانی برای حضور کودکان و نوجوانان ۴ تا ۱۲ سال برای حضور در این همایش در سطح منطقه آزاد اروند اعلام‌شده بود.

موسوی بابیان اینکه مسیر رکاب زنی در آبادان و خرمشهر یک کیلومتر بود، گفت: گسترش فرهنگ دوچرخه‌سواری، سلامت و نشاط جسمی و روحی، کارآمدی در جابه‌جایی مسافت‌های کوتاه، کاهش آلودگی هوا و عدم نیاز به توقف زیاد در جابه‌جایی‌ها ازجمله اهداف این همایش بود.

مدیر محیط‌زیست، بهداشت و سلامت سازمان منطقه آزاد اروند افزود: سازمان‌های مردم‌نهاد، ادارات محیط‌زیست و یگان‌های انتظامی آبادان و خرمشهر نیز در برگزاری همایش ما را یاری کردند.

برچسب ها : منطقه آزاد اروند
آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو