ارتقای سطح آموزشی مدارس برای تحقق مسئولیت های اجتماعی

آیین آغاز سال جدید تحصیلی با حضور مدیرکل بنادر و دریانوردی استان هرمزگان و مدیر منطقه ویژه اقتصادی بندر شهیدرجایی و جمعی از مسئولین این اداره کل در مدارس شهرک های مسکونی شهیدان باهنر و رجایی برگزار شد.  

به گزارش فرینا، اله مراد عفیفی پور همزمان با نخستین روز مهرماه به همراه معاونین و اعضای هیات امنای واحدهای آموزشی با حضور در مدارس مقام والای معلمان به عنوان متصدیان شغل انبیاء را گرامی داشت و گفت: مهر بهار تعلیم و تربیت و فصل شکوفایی استعدادهای نهفته در هزاران و میلیون ها غنچه بوستان ایران زمین و گشودن صفحه ای تازه از کتاب رشد، تعالی و کمال است.
عفیفی پور افزود: توجه ویژه به امر تعلیم تربیت دانش آموزان به عنوان یکی از مسئولیت های اجتماعی سازمانی، در سرلوحه کاری اداره کل بنادر و دریانوردی بوده و مرکز آموزش این اداره کل به عنوان متولی کلیه مباحث آموزشی، همچون سال های گذشته برنامه های گسترده ای را در دستور کار قرار داده است.
وی با محکوم کردن حادثه تروریستی اهواز گفت: دشمنان کوردل در حمله تروریستی 31 شهریورماه، عده ای از مردم بی گناه و سربازان جان برکف را به گلوله بستند. 
مدیر منطقه ویژه اقتصادی بندر شهیدرجایی افزود: دلیل اقدامات این چنینی دشمنان، اقتدار و پیشرفت های چشمگیر کشور و توانمندی های جوانان آن است که در حال حاضر وجود دارد و در آینده نیز به دست دانش آموزان امروز رقم می خورد.
عفیفی پور خطاب به دانش آموزان حاضر در مراسم گفت: جایی که شما ایستاده اید، جایگاهی بسیار ارزشمند برای ساختن آینده کشور است و قطعاً با ارتقای کیفیت علمی و افزایش سطح دانش خود به پیشرفت کشور کمک خواهید کرد.
مدیرکل بنادر و دریانوردی استان هرمزگان ارتقاء سطح کیفی آموزش در مدارس را از جمله مسئولیت های اجتماعی تعریف شده برای این مجموعه سازمانی دانست و افزود: این اداره کل هر ساله در راستای تحقق مسؤولیت های اجتماعی خود و اعتلای نظام آموزشی در مرکز هرمزگان به اقدام بازسازی و نوسازی مدارس مستقر در شهرک های مسکونی می کند.
عفیفی پور گفت: امسال بیش از یک هزار و 400 نفر دانش آموز از خدمات آموزشی در این مدارس بهره مند می شوند و توجه به جامعه محلی مجاور و همسایه این شهرک ها نیز به عنوان یک اولویت جدی مدنظر قرار دارد.
رییس اداره آموزش اداره کل بنادر و دریانوردی استان هرمزگانی نیز در جریان بازدید از مدارس به فعالیت 12 مجموعه آموزشی در دو شهرک مسکونی شهید رجایی و باهنر اشاره کرد و افزود: 167 نفر کادر آموزشی در این مجموعه ها از پیش دبستانی تا پایه متوسطه دوم فعالیت دارند که چهار واحد به صورت دولتی، شش باب آن، غیر دولتی و دو باب مدرسه نیز به شکل هیات امنایی اداره می شوند.
سید مسلم کشفی افزود: تمامی مسایل مربوط به تعمیر و نگهداری تاسیسات، پاکسازی، فضای سبز، تجهیز و امکانات آموزشی مدارس این شهرک ها بر عهده اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان است. 
کشفی در پایان راه اندازی دو هنرستان دریایی با سرمایه گذاری خیر مدرسه ساز و مشارکت آموزش و پرورش در زمینه آموزش رشته های مرتبط با صنعت حمل و نقل دریایی را از دیگر اقدامات صورت گرفته توسط اداره کل بنادر و دریانوردی برشمرد.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.