فرمانده حفاظت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مراسم صبحگاه مشترک در شهر فرودگاهی امام خمینی(ره):

نظام جمهوری اسلامی با قدرت به مسیر خودش ادامه خواهد داد

همزمان با هفته دفاع مقدس، مراسم صبحگاه مشترک نیروهای نظامی مستقر در شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) برگزار شد.


به گزارش فرینا، مراسم صبحگاه مشترک نیروهای نظامی مستقر در شهر فرودگاهی امام خمینی (ره)  در میدان صبحگاه سپاه پاسداران با تلاوت قرآن و پخش سرود جمهوری اسلامی ایران آغاز و با سخنرانی فرماندهی حفاظت سپاه و اجرای برنامه‌های رزمی و نمایشی ادامه یافت.

در این مراسم فرمانده حفاظت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ضمن تسلیت به مناسبت شهادت مظلومانه جمعی از هموطنان کشورمان در حمله تروریستی اهواز، گفت: در هر کشوری که جنگی رخ می‌دهد روز آخر جنگ را به عنوان بهترین اتفاق از آن یاد می‌کنند اما در کشور ما از شروع جنگ تحمیلی به عنوان هفته دفاع مقدس یاد می‌شود و ملت ایران همواره آن را گرامی می‌دارند. این یکدلی و یک صدایی مردم است که نمی‌گذارد از این حادثه به تلخی یاد شود.»

سردار علی نصیری با اشاره پیروزی انقلاب و تاثیرات آن بر منطقه، افزود: « امروز جمهوری اسلامی است روی پای خودش ایستاده و چشم به دست دیگران ندارد. در واقع ملت ایران از جنگ تحمیلی، سکو و پله‌ای برای پیشرفت ساخت.»

سردار نصیری گفت: «بهترین کسانی که فهمیدند پس از انقلاب چه اتفاقی در منطقه رخ داده است همان‌هایی هستند که 40 سال است با نظام جمهوری اسلامی دشمنی می‌کنند. آنها هر روز نشسته‌اند و برای تضعیف و ضربه زدن به این نظام نقشه می‌کشند و دست به توطئه‌ می‌زنند. بخشی از این توطئه‌ها را در اهواز مشاهده کردیم و دشمن دوست ندارد که این نظام مسیری را که 40 است پیدا کرده، ادامه دهد. غافل از اینکه هرچه انجام دهند باز هم نظام جمهوری اسلامی با قدرت به مسیر خودش ادامه خواهد داد.»

گفتنی است، در این مراسم فرماندهان حاضر از یگان‌های نظامی مستقر در شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) سان دیدند.

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو