کسب گواهینامه مدیریت انرژی توسط منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی(ره)

منطقه ویژه اقتصادی بندرامام خمینی(ره) موفق به کسب گواهینامه سیستم مدیریت انرژی شد.

به گزارش فرینا، اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان در ادامه استقرار سیستم های نوین مدیریتی و با هدف مدیریت بهینه ی مصرف انرژی موفق به طرح ریزی و استقرار سیستم مدیریت انرژی (ISO۵۰۰۰۱:۲۰۱۱) در مجتمع بندری امام خمینی(ره) شد.
مدیرکل بنادر و دریانوردی استان خوزستان و مدیر منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی (ره) ضمن اعلام این خبر افزود: این اداره کل در راستای سیاست های کلان سازمان بنادر و دریانوردی و اقتصاد مقاومتی با طرح ریزی و پیاده سازی این سیستم نوین مدیریتی در بخش های مختلف مجتمع بندری امام خمینی(ره) و پس از ممیزی موفقیت آمیز آن توسط یکی از مؤسسات معتبر صدورگواهینامه، موفق به دریافت گواهینامه  استاندارد ISO۵۰۰۰۱:۲۰۱۱ شد.
عادل دریس در خصوص ضرورت  اجرای این استاندارد  مدیریتی افزود: از آنجا که ارزیابی مدیریت سبز  یکی از شاخص های مهم عملکردی هر دستگاه اجرایی  محسوب  می شود، پیاده سازی و استقرار این استاندارد مدیریتی زمینه ساز ارتقای شاخص های عملکردی است.
دریس گفت: سیستم مدیریت  انرژی، زمینه را برای تحقق الزامات و اجرایی شدن قوانین مرتبط  با مدیریت سبز که ناظر بر بهره گیری صحیح  و بهینه  از انرژی و کاهش آلودگی های محیط زیستی ناشی از آن  است، مهیا می کند.
گفتنی است؛ این مجتمع بزرگ بندری  از سال ۱۳۸۲ به عنوان اولین بندر استقرار سیستم های مدیریتی را آغاز کرده و از جمله نخستین دستگاه اجرایی کشور در کسب گواهی نامه های سیستم های نوین مدیریتی بوده است.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.