تیم 12 نفره استند آپ پَدل بُرد قشم عازم بندر انزلی شد

رئیس واحد ورزش اداره کل ورزش و جوانان سازمان منطقه آزاد قشم گفت: تیم 12 نفره استند آپ پَدل بُرد این سازمان برای شرکت در مسابقات کشوری به بندرانزلی اعزام شد.

به گزارش فرینا،  سید مسعود موسوی اعلام کرد: این مسابقات به مدت سه روز از 4 تا 6 مهر ماه با حضور 9 تیم شامل 65 ورزشکار در گروه های جوانان، بانوان و مردان بزرگسال در بندرانزلی برگزار می شود.

وی ادامه داد: تیم 12 نفره ورزش های موح سواری منطقه آزاد قشم از بین نفراتی انتخاب شده اند که ماه گذشته در ساحل گامبرون در مجاورت روستای سلخ جزیره قشم با یکدیگر مسابقه داده بودند.

به گفته این مسئول ورزشی سازمان منطقه آزاد قشم، شرکت کنندگان در این رشته ورزشی در 200 متر سرعتی آب های آرام، 1500 متر آب های خروشان و سه نفره تایمی در مسافت حدود 200 متری با یکدیگر رقابت خواهند کرد.
او از هرمزگان، چابهار، تهران، کرمانشاه، گیلان، مازندران، مشهد، البرز و منطقه آزاد قشم به عنوان 9 تیم شرکت کننده مسابقات استند آپ پدل برد کشوری که در بندر انزلی برگزار می شود، نام برد.

موسوی اظهار کرد: در گروه جوانان محمد شریف شریفی، محمد ایرانی و عبدالرحمن فارغی طبلی و در گروه بانوان المیرا اربابی نژاد، شکوفه صراف پور، سعدیه شریفی و کیمیا سیاهکمری و در گروه مردان بزرگسال نیز حسن فارغی طبلی، صالح سفاری، عزیز خشرو، اسماعیل شریفی و حسام احتشام از منطقه آزاد قشم در این مسابقات حضور دارند.

وی گفت: تیم منطقه آزاد قشم را حسن شریفی به عنوان مسئول و مربی آقایان و بهناز نیارکی به عنوان نایب رئیس و مربی تیم بانوان در این مسابقات همراهی می کنند.

برچسب ها : منطقه آزاد قشم
مهنوش اسدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو