برپایی نمایشگاه کتاب با هدف ترویج فرهنگ کتابخوانی در شهر فرودگاهی امام خمینی(ره)

مدیرکل منابع انسانی و پشتیبانی شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) گفت: نمایشگاه کتاب و فروش اقلام تحصیلی با 20 درصد تخفیف در ساختمان مرکزی شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) دایر شده است.

به گزارش فرینا، آیت‌الله دهقانی افزود: به مناسبت ایام سوگواری حضرت سیدالشهدا، امام حسین(ع)، هفته دفاع مقدس و آغاز سال تحصیلی جدید، نمایشگاه کتاب و فروش اقلام تحصیلی با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در شهر فرودگاهی امام(ره) برپا شده است.
دهقانی گفت: امیدواریم با برگزاری این نمایشگاه بتوانیم بخشی از مسؤلیت اجتماعی خود را برای ترویج فرهنگ کتابخوانی در شهر فرودگاهی امام(ره) بجا آوریم.
وی با بیان اینکه کتب و لوازم التحریر موجود در این نمایشگاه با 20 درصد تخفیف به همکاران عرضه می شود، افزود: کتاب های مرتبط با موضوع قیام عاشورا، دفاع مقدس و کودکان بخش عمده کتاب های نمایشگاه را تشکیل می دهند و تاکنون استقبال بسیار خوبی از جانب همکاران صورت گرفته و امکان تمدید نمایشگاه نیز وجود دارد.
مدیرکل منابع انسانی و پشتیبانی شهر فرودگاهی امام(ره) گفت: در پایان نمایشگاه، با همکاری بسیج خواهران و برادران کتابی انتخاب می شود و مسابقه کتابخوانی برگزار خواهد شد. 
گفتنی است، این نمایشگاه با همکاری معاونت توسعه و منابع، بسیج و شورای فرهنگی از تاریخ 24 شهریور لغایت 7 مهر در ساختمان مرکزی شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) دایر است.

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.