راه‌اندازی واحد تولیدی ماهوربافان بلوچی منطقه آزاد چابهار تا پایان مهرماه 97

مدیر پروژه واحد "تولیدی ماهوربافان بلوچی منطقه آزاد چابهار"، گفت:باهدف توسعه صنایع شیلاتی، کمک به جامعه صیادی و همچنین صادرات محصولات به بازارهایهدف داخلی و خارجی، فاز نخست این کارخانه با تولید ادوات صید و صیادی شامل: تور، طناب،بویه و.... تا پایان مهرماه 97 راه‌اندازی می‌شود .

به گزارش فرینا، رشید امیدی افزود: فاز نخست این واحدتولیدی با احداث سوله‌ای به وسعت 3000 مترمربع که از بهمن‌ماه سال گذشته با سرمایه‌گذاری40 میلیارد ریالی آغازشده بود در کمتر از 6 ماه به پایان رسید .

امیدی اضافه کرد: اکنون در حال انتقال ماشین‌آلات به واحد تولیدی هستیم که با راه‌اندازیآن ظرفیت تولید به 750 تن در سال می‌رسد و زمینه اشتغال 150 نفر فراهم می‌شود .

مدیر پروژه واحد "تولیدی ماهوربافان بلوچی منطقه آزاد چابهار تصریح کرد: محصولاتتولیدی علاوه بر شهرهای استان، کشور به کشورهای هدف مانند حوزه خلیج‌فارس (عمان و دوبی)،سریلانکا، بنگلادش و پاکستان صادر خواهد شد .

امیدی گفت: اکنون 10 نفر کارگر بومی با کلیه امکانات رفاهی و معیشتی در حال آموزشهستند که پس از گذراندن دوره آموزشی جذب این واحد تولیدی می‌شوند .

وی خاطرنشان کرد: در فازهای بعدی، زنجیره صید، صیادی و شیلات شامل بسته‌بندی آبزیاندر 3000 مترمربع سوله دیگر با سرمایه‌گذاری 5 میلیارد تومانی تکمیل می‌شود.

برچسب ها : چابهار بلوچ
مهنوش اسدی امتیاز به خبر :

آخرین اخبار آرشیو