برگزاری اولین جلسه کمیته های تخصصی پروژه ارس 2020

اولین جلسه کمیته های تخصصی «سلامت و ارتقای سبک زندگی» و «ایمنی و سلامت شغلی» پروژه ارس 2020 (شهر سالم، جامعه ایمن ارس) در سازمان منطقه آزاد ارس برگزار شد. 

به گزارش فرینا، جلسات کمیته های تخصصی پروژه ارس 2020 (شهر سالم، جامعه ایمن ارس) با حضور اعضای هر کمیته به طور جداگانه در سازمان منطقه آزاد ارس برگزار شد. 
بر همین اساس در جلسه کمیته تخصصی ایمنی و سلامت شغلی، غلامحسین کریمی، مدیر اجتماعی، سلامت و ورزش سازمان منطقه آزاد ارس خواستار همکاری تنگاتنگ ارگان ها و سازمان ها برای پیشبرد طرح شد. 
سعادتی، نماینده مرکز بین المللی حمایت از جوامع ایمن نیز با اشاره به نمونه هایی از جوامع ایمن در سطح ملی و بین المللی، ارس را با توجه به ظرفیت های ویژه به عنوان پایلوتی برای سایر مناطق آزاد و تمام شهرهای کشور، عنوان کرد. 
مستند سازی اقدامات انجام گرفته در ارگان ها و سازمان ها، تعیین اولویت های آموزشی برای کارگاه های تولیدی منطقه، ارزیابی مستمر سلامت محیط کارگاه ها و کارخانه ها، انتخاب اداره یا کارگاه ایمن و مروج سلامت برای اولین بار در بین مناطق آزاد کشور و تدوین فرآیندهای لازم برای ارائه کارت سلامت و معاینات ادواری سلامت شغلی از جمله مهم ترین مصوبه های این جلسه بود. 
در جلسه کمیته سلامت و ارتقای سبک زندگی نیز که با حضور اعضای این کمیته برگزار شد بر حساسیت اجرای طرح ارس 2020 (شهر سالم، جامعه ایمن ارس) تاکید شد. 
همکاری با اداره بهداشت شهرستان جلفا برای ارتقای سلامت جامعه، ترویج فعالیت های فیزیکی و ورزشی در نیمه دوم سال و پایش شاخصه های سلامت شهر جلفا از جمله مصوبه های این جلسه بود.

خبرنگار منطقه آزاد ارس امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو