دومین همایش سراسری " طعم خوش ریاضی " در منطقه آزاد چابهار برگزار می‌شود

مدیر پژوهشی دانشگاه بین‌الملل منطقه آزاد چابهار گفت: دومین همایش سراسری و منطقه‌ای طعم خوش ریاضی با حمایت و میزبانی دانشگاه بین‌الملل منطقه آزاد چابهار برگزار می‌شود.

به گزارش فرینا، ملوک خاتون بزرگ‌زاده در گفت‌وگو با ایسنا افزود: این همایش میان دانش‌آموزان ابتدایی، متوسطه اول و دوم و هم‌چنین دانشجویان منطقه شرق و جنوب شرق کشور برای دومین سال پیاپی از 1 تا 4 آبان ماه 97 به میزبانی و حمایت دانشگاه بین‌الملل منطقه آزاد چابهار برگزار می‌شود.

خاتون بزرگ زاده گفت: این همایش در بخش‌های مختلفی مانند مسابقه شهر ریاضی برای دانش آموزان کلاس پنجم، ششم، متوسطه اول، متوسطه دوم و دانشجویان، مسابقه جزیره گنج برای پیش دبستانی تا چهارم دبستان، مسابقه فوتبال ریاضی برای دانش آموزان کلاس های 11 و 12 و دانشجویان، کارگاه‌هاي آموزشی ویژه‌ی معلمان، کارگاه آموزشی ویژه‌ی والدین، نشست هاي تخصصي و سخنرانی ویژه‌ی اقشار مختلف و نمایشگاه کتاب‌های ریاضی با متن و ظاهری متفاوت برگزار خواهد شد.

دبیر علمی همایش طعم خوش ریاضی افزود: دانشجویان و دانش‌آموزان استان‌های سیستان و بلوچستان،خراسان‌ها، کرمان و هرمزگان می‌توانند با مراجعه به وب سایت دانشگاه بین‌الملل منطقه آزاد چابهار به آدرس www.iuc.ac.ir و هم‌چنین تماس با دبیرخانه همایش 05431292211 در این همایش ثبت‌نام کنند.

بزرگ‌زاده گفت: تمامی افراد شرکت کننده در کارگاه‌ها گواهی‌ رسمی از دانشگاه بین‌الملل، دانشگاه فردوسی مشهد و شهر ریاضی دریافت خواهند کرد؛ هم‌چنین تعدادی از برگزیدگان این همایش نیز در صورت قبولی در دانشگاه فردوسی مشهد در این دانشگاه بورس خواهند شد و کمک هزینه تحصیلی دریافت خواهند کرد.

خبرنگار منطقه آزاد چابهار امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو