برگزاری اولین نشست کارگروه ساماندهی منابع انسانی آموزش و پرورش مناطق آزاد

اولین نشست کارگروه ساماندهی منابع انسانی آموزش و پرورش مناطق آزاد در محل دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی برگزار شد.

به گزارش فرینا، در این نشست که با حضور محمدرضا رستمی معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد، مجتبی زینی وند معاون وزیر و رییس سازمان مشارکت های مردمی وزارت آموزش و پرورش، رسول پایایی وزیر شوراهای آموزش و پرورش، هانی صباغان سرپرست مدیریت آموزش، سلامت و ورزش دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد و موذنی نماینده دبیرخانه در وزارت آموزش و پرورش برگزار شد مسائل مبتلا به آموزش و پرورش مناطق آزاد مورد بررسی قرار گرفت.
سرپرست مدیریت آموزش، سلامت و ورزش دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد در این نشست گفت: با توجه به تراکم مسائل و موضوعات مورد بحث و تصمیم در حوزه آموزش و پرورش مناطق آزاد مقرر است نشست کارشناسان به صورت هفتگی و نشست کارگروه به صورت ماهانه  برگزار شود.
هانی صباغان افزود: شیوه نامه انتخاب مدیران آموزش و پرورش در حال تدوین است که در جلسه آتی کارگروه به تصویب خواهد رسید. همچنین کارگروه با سرپرستی گزینه پیشنهادی  برای آموزش و پرورش منطقه آزاد ارس موافقت گردید.
صباغان به اجرای برنامه های مشترک در دو دستگاه اشاره کرد و گفت: اجرای برنامه های مشترک 2 دستگاه در هفته شوراها مورد توافق قرار گرفت که برنامه های پیشنهادی در جلسه آتی کارگروه بررسی خواهد شد.
وی افزود: امتحانات نهایی دیماه دانش آموزان مناطق آزاد مستقل از اداره کل آموزش و پرورش از طریق وزارتخانه با همراهی مناطق آزاد برگزار خواهد شد.
سرپرست مدیریت آموزش، سلامت و ورزش دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی در پایان به تفاهم نامه مشترک میان دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد و بانک عامل اشاره کرد و گفت: به منظور توسعه گردشگری مناطق آزاد و حضور فرهنگیان، دانش آموزان و خانواده های ایشان مقرر شده است سازمان مشارکت های مردمی وزارت آموزش و پرورش نیز بتواند از تسهیلات گردشگری ارزان بهرمند گردد.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.