نخستین نشست شناخت پنجره واحد خدمات الکترونیک در منطقه آزاد اروند

نخستین نشست شناخت پنجره واحد خدمات یکپارچه الکترونیکی صبح امروز در منطقه آزاد اروند برگزار شد.

به گزارش فرینا، مدیرعامل و اعضای شرکت کر اکسلرنت (Core Accelerant ) یکی از شرکت های مشاوره تحویل دیجیتال مالزی و نمایندگان دبیرخانه مناطق آزاد و ویژه اقتصادی در سفر دو روزه به منطقه آزاد اروند اولین نشست شناخت پنجره واحد خدمات یکپارچه الکترونیکی در این منطقه برگزار کردند.

مدیر زیرساخت های فناوری اطلاعات و ارتباطات سازمان منطقه آزاد اروند تصمیم برای تغییر شرایط موجود با استفاده از فناوری روز دنیا را اقدامی مثبت ارزیابی کرد و گفت:  امید است  با ایجاد پنجره واحد خدماتی مناطق آزاد بسیاری از موانع و مشکلات پیشرو به ویژه برای سرمایه گذاران برداشته شود و این مهم در افزایش جذب سرمایه گذار موثر واقع شود .

کمال رضایی با تاکید بر آمادگی برای هرگونه همکاری در جهت فراهم سازی زیر ساخت ها و بسترهای لازم در منطقه آزاد اروند برای تحقق دولت الکترونیک افزود: جلوگیری در اتلاف وقت، شفاف سازی، مکانیزه شدن و یکپارچه کردن امور در تمامی مناطق آزاد می تواند یکی از به خلق فرصت های جدید برای فعالان این مناطق فراهم آورد .

این هیئت به منظور آشنایی بیشتر با منطقه آزاد اروند از شرکت های بردیا جنوب، فناپ، فولاد کاوه و جی ال ایکس در شهرک صنعتی خرمشهر بازدید کردند .   

خبرنگار منطقه آزاد اروند امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو