كارگاه آموزشي ٢روزه آشنايي با بازار بورس و سرمايه

كارگاه آموزشي دو روزه آشنايي با بازار بورس و سرمايه در مرکز بین المللی رشد قشم برگزار می شود.

به گزارش فرینا، از آنجا که بورس یکی از بازارهای جذاب سرمایه گذاری در سال های اخیر محسوب می شود، مرکز بین المللی رشد قشم به منظور آشنایی و ورود سرمایه گذاران قشمی به این بازار جذاب، اقدام به برگزاری این کارگاه آموزشی نموده است.
بازدهی بالای بازار بورس و تنوع ابزارهای این بازار باعث شده است تا بیشتر سرمایه گذاران با درجه های ریسک پذیری متفاوت در این بازار به سرمایه گذاری بپردازند. ورود به بازار بورس با یک سرمایه کوچک و کمترین فعالیت همچنین به عنوان یک کار دوم می تواند بیشترین سود ممکن را برای سرمایه گذار فراهم نماید.
کارکردهای اساسی بورس، مدیریت انتقال ریسک و توزیع آن، شفافیت اطلاعات، کشف قیمت، ایجاد بازار رقابتی و همچنین یکی از کارکردهای مهم آن جمع آوری سرمایه ها و پس اندازهای کوچک برای تامین سرمایه مورد نیاز فعالیت های اقتصادی است.
كارگاه آموزشي ٢روزه آشنايي با بازار بورس و سرمايه به معرفی ابزارهای بازار سرمایه و مقایسه سودآوری و ریسک پذیری آنها و نهادها می پردازد.
سر فصل دروس در این کارگاه شامل مفاهيم اوليه ورود به بازار بورس، مقايسه بازدهي بازار بورس با بازارهاي موازي، چگونگي ورود به بازار بورس و نحوه دريافت كد بورسي و نحوه خريد و فروش سهام و آشنايي با معاملات آنلاين می باشد.
آشنايي با مفاهيم پايه شركت ها،  آشنايي با سايت TSE و سايت كدال نیز بخش دیگری از آموزش های این کارگاه دو روزه می باشد.
گفتنی است، دوره آموزشي 6 ساعته آشنايي با بازار بورس و سرمايه در روزهای 19 و 20 مهر ماه  در مرکز بین المللی رشد قشم برگزار می شود که در هر دوره 20 شرکت کننده آموزش خواهند دید.
علاقمندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام با شماره هاي ٠٩١٦٤٣٦٩٩٠٨ و ٠٧٦٣٥٢٤٠٧٨٥ تماس حاصل نمایند.

برچسب ها : منطقه آزاد قشم
خبرنگار منطقه آزاد قشم امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.