دو مدال طلا سهم موی تای کاران قشم از مسابقات سیرجان

  • يکشنبه 8 مهر 1397 - 17:23
  • قشم
  • 0 دیدگاه
رئیس بخش ورزش اداره کل ورزش و جوانان سازمان منطقه آزاد قشم از کسب دو مدال طلا توسط موی تای کاران این جزیره در مسابقات کشوری چند جانبه در سیرجان خبر داد.

به گزارش فرینا، سید مسعود موسوی اعلام کرد: مهیار مصدق در بخش نوجوانان و در وزن 40 کیلوگرم و امیر حسین فیضی در گروه جوانان این مسابقات و در وزن 51 کیلو گرم موفق به کسب مدال طلا شدند.
وی ادامه داد: تیم موی تای کاران قشم که با دو ورزشکار در این مسابقات حضور داشت از نگاه داوران به عنوان خوش تکنیک ترین و فنی ترین تیم معرفی شد.
به گفته موسوی، مسابقات کشوری چند جانبه موی تای سیرجان با حضور هشت تیم از کرمان، هرمزگان، بوشهر، کرمانشاه و منطقه آزاد قشم طی سه روز از 17 تا 19 شهریور ماه در شهر سیرجان برگزار شد.

* دختران والیبالیست قشم در بندرعباس اردو زدند
رئیس بخش ورزش اداره کل ورزش و جوانان سازمان منطقه آزاد قشم همچنین از اردوی چهار روزه دختران والیبالیست تیم نوجوانان و جوانان سازمان منطقه آزاد قشم در بندرعباس خبر داد.
او ادامه داد: دختران والیبالیست قشم در این اردو که چند بازیکن جوان و جویای نام خود را برای کسب تجربه نخستین بار به میدان آورده بود، 3 بازی دوستانه با تیم های کانون محمودی و کانون ضمیری انجام داد.
به گفته موسوی، والیبالیست های منطقه آزاد قشم در بازی رفت با تیم کانون محمودی مسابقه را با نتیجه 3 بر صفر به نفع خود تمام کردند و در بازی برگشت 3 بر 2 مسابقه را به تیم حریف واگذار نمودند.
وی با اشاره به اینکه در این اردو چهار روزه (16 تا 19 شهریور) دختران والیبالیست قشم با فرمول با هم بودن آشنا شدند، ادامه داد: تیم والیبال دختران منطقه آزاد قشم مسابقه با تیم کانون ضمیری را هم با نتیجه 3 بر دو به حریف واگذار کرد.
جزیره قشم با یکهزار و 500 کیلومتر مربع وسعت در جنوب ایران قرار دارد

خبرنگار منطقه آزاد قشم امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.