هنرمندان قشم در پلاتو جدید هنرنمایی می کنند / انجمن نمایش قشم در ردیف انجمن های ملی کشور قرار دارد

  • يکشنبه 8 مهر 1397 - 17:31
  • قشم
  • 0 دیدگاه
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد قشم گفت: 354 عضو انجمن نمایش قشم آثار هنری خود را در پلاتو جدید این مرکز هنری اجرا می کنند.

به گزارش روابط عمومی سازمان منطقه آزاد قشم، علیرضا کمساری فراهم کردن زیرساخت ها را اساس کار فعالیت های هنری برشمرد و گفت: پلاتو مهمترین ابزار کارهنرمندان در بخش هنر نمایشی محسوب می شود و هنرمندان کانون نمایش قشم با افتتاح این سالن جدید از این پس می توانند با قدرت بیشتری هنرنمایی کنند.
وی ادامه داد: انجمن نمایش قشم با 354 عضو رسمی به همراه انجمن موسیقی با ۴۵و انجمن خوشنویسی با ۲۸ عضو به عنوان انجمن های ملی و کشوری فعالیت می کنند.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد قشم افزود: اعضای انجمن نمایش قشم در قالب 13 گروه از روز چهارشنبه 14 شهریور با افتتاح این سالن می توانند آثار خود را در سالنی به مساحت 190 متر مربع با ظرفیت 70 صندلی سینمایی اجرا کنند.
به گفته وی، سالن و پلاتو جدید کانون نمایش قشم با بیش از یک میلیارد ریال اعتبار مشترک وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی (60 درصد) و سازمان منطقه آزاد قشم با (40 درصد) طی چهار ماه آماده بهره برداری شده است.
بنا به این گزارش، کانون هنر قشم متشکل از هشت انجمن نمایش، موسیقی، خوشنویسی، شعر و ادب، عکاسان خلیج فارس، قرآن و عترت، هنرهای تجسمی و داستان آبان ماه سال 1392 در مجاورت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد قشم افتتاح شد.

برچسب ها : قشم
خبرنگار منطقه آزاد قشم امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو