پیشرفت 30 درصدی فاز دوم کمپ پارک ساحلی آفتاب / ساحل جنوبی جزیره قشم، میزبانی متفاوت برای گردشگران در نوروز 98

  • يکشنبه 8 مهر 1397 - 17:35
  • قشم
  • 0 دیدگاه
معاون فنی و عمرانی سازمان منطقه آزاد قشم از پیشرفت 30 درصدی فاز دوم پروژه احداث کمپ پارک آفتاب در ساحل جنوبی خبر داد.

به گزارش فرینا، محرم بهاروند با بیان این مطلب، اظهار داشت: فاز دوم کمپ پارک ساحلی آفتاب در ادامه فاز یک که از نوروز 1395 در حال بهره برداری است با اعتباری بالغ بر 60 میلیارد ریال  و در فضایی به وسعت  6 هکتار در حال اجراست و در دهه فجر امسال افتتاح شده و مورد بهره برداری قرار می گیرد.
وی ادامه داد: به منظور افزایش رفاه عمومی و روحیه نشاط اجتماعی، پنج هزار و 430 مترمربع از فضای این کمپ پارک به فضاهای ورزشی شامل زمین فوتبال ساحلی، تنیس، والیبال، مدرسه غواصی و ایستگاه اجاره دوچرخه اختصاص یافته است.
بهاروند با اشاره به آغاز فاز دوم احداث پروژه کمپ پارک ساحلی آفتاب از بهمن ۹۶ گفت: مساحت فضای سبز چمن در این کمپ پارک هفت هزار و 800 مترمربع و مساحت فضای سبز جنگلی دو هزار و 400 مترمربع در نظر گرفته شده و دو هزار و 500 مترمربع نیز مساحت پیاده رو خواهد بود.
به گفته معاون فنی و عمرانی سازمان منطقه آزاد قشم، تخصیص پارکینگی به وسعت هشت هزار و 500 مترمربع با ظرفیت ۲۰۰ خودرو و پارکینگی مخصوص قایق های تفریحی با وسعت ۲۴۰ مترمربع و ظرفیت هشت قایق از مزایای دیگر فاز دوم این کمپ پارک ساحلی می باشد.
وی ادامه داد: در این فاز از کمپ پارک ساحلی آفتاب، فضایی به وسعت یک هزار و 450 متر مربع به پارک بازی کودکان اختصاص یافته که شامل پارک بادی، پارک کودک، ترامبولین و بانجی جامپینگ می باشد و برای کودکان اوقات لذت بخشی را فراهم می سازد.
بهاروند با اشاره به فضاهای دیگر در نظر گرفته شده در فاز دوم کمپ پارک ساحلی آفتاب گفت: از دیگر امکانات این فاز می توان به تخصیص فضایی به وسعت یک هزار و 200 مترمربع برای بخش های خدماتی همچون کافی شاپ و رستوران و همچنین اختصاص فضایی به وسعت 500 مترمربع به خدمات امدادی و آتش نشانی نام برد.
به گفته وی، فضایی به وسعت 10 هزار مترمربع به مسیر دوچرخه سواری و رمپ های ورودی پارک اختصاص دارد و برای سایر راه های دسترسی و محوطه ها، مساحتی بالغ بر 19 هزار و 710 مترمربع در نظر گرفته شده است.  
 معاون فنی و عمرانی سازمان منطقه آزاد قشم افزود: نمازخانه، حمام و 20  چشمه سرویس بهداشتی به مساحت کل ۲۷۰ مترمربع بخش دیگری از امکانات این پروژه در دست احداث می باشد.
گفتنی است، تدبیر مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در جهت افزایش تعداد کمپ پارک ها و فضاهای رفاهی در سطح جزیره منجر به توزیع متوازن گردشگران و افزایش رفاه عمومی قشموندان شده است.
منطقه آزاد قشم در نوروز 97 با 12 کمپ پارک در نقاط مختلف جزیره پذیرای گردشگران و مسافران نوروزی خود بود.

برچسب ها : قشم
خبرنگار منطقه آزاد قشم امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو