آغاز مسابقات فوتبال جوانان شهرستان قشم / رویارویی 20 تیم در سه گروه

  • يکشنبه 8 مهر 1397 - 17:34
  • قشم
  • 0 دیدگاه
رئیس بخش ورزش اداره کل ورزش و جوانان سازمان منطقه آزاد قشم از آغاز مسابقات فوتبال جوانان شهرستان قشم در سه گروه و با حضور ۲۰ تیم خبر داد.

به گزارش روابط عمومی سازمان منطقه آزاد قشم، سید مسعود موسوی اعلام کرد: استادیوم تختی شهر قشم روز گذشته میزبان دو تیم والفجر قشم و پیروزی قشم از گروه (الف) این مسابقات بود و تیم والفجر در این بازی با نتیجه 3 بر 1 از سد تیم پیروزی قشم عبور کرد.
به گفته وی، دو تیم بُرخ کوشه و استقلال رمچاه از گروه (ب) نیز در زمین روستای جی جیان به مصاف هم رفتند که در این مسابقه استقلال رمچاه با نتیجه 1 بر 0 پیروز میدان بود.
رئیس بخش ورزش اداره کل ورزش و جوانان سازمان منطقه آزاد قشم یادآور شد: در سومین بازی روز نخست مسابقات فوتبال جوانان شهرستان قشم، دو تیم ستاره مِسن و آزادی گیاهدان از گروه (ج) در زمین ورزشی روستای گیاهدان به مصاف هم رفتند که در پایان این بازی، ستاره مِسن با 3 گل خورده و یک گل زده بازی را به حریف واگذار کرد.
وی گفت: در گروه (الف) این مسابقات هفت تیم شامل والفجر قشم، پیروزی قشم، استقلال درگهان، ستاره درگهان، پیروزی زینبی، سهیلی جوان و شناور سازی پی پشت تا هفتم مهر ماه با هم رقابت می کنند.
موسوی از بُرخ کوشه، استقلال رمچاه، مهر هُلُر، قایق سازی رمچاه، طبل جوان، امیدان سوزا و امید توحید هم به عنوان هفت تیم گروه (ب) این مسابقات نام برد.
او افزود: در گروه (ج) هم شش تیم آزادی گیاهدان، ستاره مِسن، پریما اسپورت، مهرونی لافت، نیرو صلح توریان و 17 شهریور تا سوم مهر ماه با هم رقابت می کنند.
شایان ذکر است؛ این مسابقات که از روز گذشته با همکاری هیئت فوتبال شهرستان قشم و حمایت اداره کل ورزش و جوانان سازمان منطقه آزاد قشم در سه منطقه از جزیره آغاز شده است، تا هفتم مهر ماه ادامه خواهد داشت.

خبرنگار منطقه آزاد قشم امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو