استقبال از غرفه قشم در دهمین نمایشگاه بازار سفر کیش

  • يکشنبه 8 مهر 1397 - 17:34
  • قشم
  • 0 دیدگاه
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم از استقبال خوب شرکت کنندگان دهمین نمایشگاه بازار سفر کیش از غرفه قشم خبر داد.

به گزارش روابط عمومی سازمان منطقه آزاد قشم، سید محمد امین جعفری حسینی اعلام کرد: در حاشیه این نمایشگاه چهار روزه (5 تا 8 شهریور) علاوه بر مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش، گروه های مختلف سرمایه گذاری، موسسات بانکی و مالی اعتباری هم از غرفه قشم بازدید داشتند.
وی اعلام کرد: ظرفیت های مختلف سرمایه گذرای در منطقه آزاد قشم و اطلاعات مربوط به سرمایه گذرای در بخش گردشگری جزیره قشم برای 9 گروه سرمایه گذاری و موسسات بانکی و مالی اعتباری بازدید کننده به طور کامل تشریح شد.
به گفته مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم، در این نمایشگاه همچنین بسته های اطلاع رسانی شامل بروشوره و نمایش فیلم با ICD بین بازدیدکنندگان توزیع گردید.
وی اعلام کرد: هنرمندان بومی و فعالین تعاونی های صنایع دستی جزیره قشم از اقدامات مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم برای حضور فعالان حوزه گردشگری جزیره قشم در نمایشگاه های تاثیرگذار از جمله نمایشگاه بازار سفر کیش (5 تا 8 شهریور) و نمایشگاه صنایع دستی تهران (3 تا 9 شهریور) تقدیر کردند.
جعفری حسینی گفت: سازمان منطقه آزاد قشم قرار است دی ماه امسال نمایشگاه گردشگری را با حضور فعالان این حوزه از نقاط مختلف کشور در سالن نمایشگاه های بین المللی قشم برگزار کند.
دهمین نمایشگاه بازار سفر کیش به مدت چهار روز از 5 تا 8 شهریور ماه در سالن نمایشگاه های بین المللی منطقه آزاد کیش برگزار شد و سازمان منطقه آزاد قشم هم با هدف حمایت از فعالان بخش خصوصی فعال در زمینه گردشگری با ایجاد یک غرفه در این نمایشگاه حضور داشت.

خبرنگار منطقه آزاد قشم امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو