جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوان در قشم با شازده کوچولو آغاز شد

  • يکشنبه 8 مهر 1397 - 17:33
  • قشم
  • 0 دیدگاه
دبیر جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان منطقه آزاد قشم گفت: فیلم شازده کوچولو آغازگر این جشنواره بین المللی در این منطقه آزاد بود.

به گزارش فرینا، علیرضا کمساری اعلام کرد: در نخستین شب این جشنواره بین المللی علاوه بر "شازده کوچولو"،  فیلم "پرنسس طلسم شده" نیز برای علاقمندان اکران شد.
وی ادامه داد: این جشنواره که شب گذشته همزمان با چند شهر دیگر کشور برای نخستین بار در منطقه آزاد قشم برگزار شد، تا  14 شهریور با اکران هشت فیلم دیگر ادامه خواهد داشت.
به گفته دبیر جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان منطقه آزاد قشم سوم شخص مفرد، لُکنت، اردک لی، آهوی پیشونی سفید، آخرین داستان و ضربه فنی شش فیلم ایرانی این جشنواره هستند که در کنار چهار فیلم خارجی شازده کوچولو، پرنسس طلسم شده، مرغ فلفلی و قهرمان کوچک اکران می شوند.
وی افزود: فیلم های سی و یکمین جشنواره بین المللی کودکان و نوجوانان در راستای آشنا کردن جامعه هدف این منطقه با ارزش‌های فرهنگی ایرانی – اسلامی، آداب و سنت‌های ملی در جزیره قشم در حال اکران است.
بنا به این گزارش، جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و‌نوجوانان با پیشینه ای درخشان به عنوان مهم ترین رویداد فرهنگی و حرفه ای سینمای ایران در حوزه کودک و‌نوجوان در راستای تحقق نگرش عدالت فرهنگی، تمرکز زدایی در برنامه ریزی و اجرای فعالیت های سینمایی و عمومی سازی دسترسی فرهنگی و تقویت ظرفیت های مردمی فرهنگ و هنر، همزمان در قشم و چند شهر دیگر کشور در حال اکران فیلم های منتخب است.

خبرنگار منطقه آزاد قشم امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.