دیدار نمایندگان شرکت ملی صنایع پتروشیمی ایران با مدیرعامل منطقه ویژه پارسیان

نمایندگان صنایع ملی پتروشیمی ایران در کمیته مشترک با ایمیدور بامدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی صنایع انرژی بر پارسیان دیدار و گفتگو کردند.


به گزارش فرینا، سعیدافشاری رئیس امور سرمایه گذاری و خسرو افروزه رئیس امور تامین منابع مالی صنایع ملی پتروشیمی ایران و عضو کمیته مشترک پتروشیمی و ایمیدرو در حاشیه ،برگزاری نمایشگاه ایران پلاست با حسن شاهرخی مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی صنایع انرژی بر پارسیان دیدار و گفتگو کردند.

در این دیدار مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی صنایع انرژی بر پارسیان با بیان اینکه زیرساختهای منطقه ویژه فراهم است، گفت: آب شیرین کن50هزار مترمکعبی منطقه ویژه اقتصادی صنایع انرژی بر پارسیان توسط بخش خصوصی کلنگ زنی شدو عملیات اجرایی آن با حضور استاندار هرمزگان اغاز شد.

حسن شاهرخی افزود: شرکت مپنا هم به عنوان شرکت متخصص در امور نیروگاهی به عنوان سرمایه گذار احداث نیروگاه تفاهم نامه سرمایه گذاری با منطقه ویژه صنایع انرژی بر پارسیان منعقد کرد.

شاهرخی گفت: دو شرکت در حوزه پتروشیمی درخواست سرمایه گذاری در منطقه ویژه را داده اند که امیدواریم. با صدور مجوزها در کمیته مشترک پتروشیمی و ایمیدرو شاهد کلنگ زنی و آغاز ساخت این مجتمع های پتروشیمی در پارسیان باشیم.

در ادامه این نشست سعید افشاری با بیان اینکه منطقه ویژه اقتصادی صنایع انرژی بر پارسیان بعد از عسلویه و بندر ماهشهر جزو مناطق مورد علاقه سرمایه گذاران حوزه پتروشیمی است، گفت: تا کنون 16 سرمایه گذار اعلام آمادگی برای حضور در منطقه ویژه صنایع انرژی بر پارسیان را داده اند که تا کنون مجوز یک سرمایه گذار به دلیل کامل بودن پرونده صادر شده است.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو