امضای تفاهم‌نامه همکاری دانشگاه آزاد اسلامی بوشهر با سازمان منطقه ویژه انرژی پارس

دانشگاه آزاد اسلامی بوشهر و سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس، تفاهم‌نامه همکاری منعقد کردند.


به گزارش فرینا، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر در نشست انعقاد تفاهم‌نامه همکاری این دانشگاه با سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی توان علمی و عملی همکاری با صنایع را دارد، گفت: همکاری دانشگاه‌ها با مراکز صنعتی، منشأ تحولات بزرگی در عرصه‌هایی چون توسعه پایدار استان، اشتغال، کارآفرینی و توانمندسازی جوانان و کشور خواهد بود.
اسماعیل عبداللهی با تأکید بر لزوم فعالیت بیشتر دانشگاه آزاد اسلامی به‌عنوان دانشگاهی مردمی و انقلابی در جامعه افزود: دانشگاه آزاد اسلامی با نگاه ویژه به مزیت‌های استان مانند آبزیان، شیلات، نفت، گاز و ... به‌دنبال خدمت‌رسانی تخصصی به مردم استان و جامعه است.
عبداللهی گفت: با توافق صورت‌گرفته، زمینه همکاری‌های مشترک در حوزه‌های تبادل اطلاعات، تجربیات و توانایی‌های علمی، عملی و مشاوره‌ای در زمینه بهداشت، ایمنی، محیط زیست، مدیریت بحران و پدافند غیر عامل به‌صورت خاص و نیز سایر رشته‌ها به‌صورت عام ایجاد شد.
عضو هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی ادامه داد: در این راستا ساخت و تجهیز دو کارگاه مهم کار در ارتفاع و HUET، مورد نیاز منطقه پارس، توسط دانشگاه آزاد اسلامی مورد تأیید قرار گرفت و مقرر شد دانشگاه با برنامه‌ریزی‌های آموزشی و ظرفیت‌سازی از طریق برگزاری سمینار، کارگاه و همایش‌های کاربردی جدید و متناسب با نیازها و تحولات کشور، دانش مورد نیاز را به کارکنان این منطقه انتقال دهد.
عبداللهی یادآور شد که این تفاهم‌نامه هیچ‌گونه بار مالی خاصی برای دانشگاه نخواهد داشت.
گفتنی است؛ در راستای سیاست‌ها و اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی و مأموریت‌های دانشگاه آزاد اسلامی، تفاهم‌نامه همکاری علمی، آموزشی و پژوهشی درباره سرمایه‌گذاری مشترک در ساخت کارگاه‌ها و ماژول‌های مرکز آموزش HSE بین دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر و سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس منعقد شد.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.