به منسبت هفته نیروی انتظامی؛

تقدیر مدیرعامل منطقه ویژه دوغارون از فرماندهان انتظامی و مرزبانی تایباد

مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی دوغارون به مناسبت هفته نیروی انتظامی از فرماندهان انتظامی و مرزبانی تایباد و پرسنل ناجا تقدیر کرد.

به گزارش فرینا، فرامرز سلطانی به مناسبت هفته ناجا در محل فرماندهی مرزبانی تایباد حاضر شد و ضمن تشکر از تلاش‌های پرسنل مرزبانی و انتظامی شهرستان تایباد، امنیت مرز و شهرستان را مرهون تلاش‌های این عزیزان و همت مردم مرزنشین منطقه عنوان کرد.
سلطانی در این جلسه گفت: در روزگاری که خاورمیانه و اقصی نقاط زمین در آتش ناامنی می‌سوزند، امنیت بزرگترین نعمتی است که خداوند متعال به کشور و ملت ما ارزانی داشته است. این امنیت مستحکم و پایدار حاصل تلاش، ایثار و مجاهدت‌های خالصانه نیروهای امنیتی و انتظامی است.
وی با بیان اینکه در سایه برکت همین نعمت امنیتِ پایدار است که کشور مجال حیات در عرصه‌های گوناگون را می‌یابد، افزود: از مهم‌ترین عرصه‌ها که حیاتش وامدار این استحکام می‌باشد، عرصه اقتصادی است. مگر می‌توان گام نهادن در مسیر توسعه و رشد اقتصادی را جز در بستری مسقف به چتر امنیت پایدار متصور شد؟
مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی دوغارون گفت: تلاش نیروهای مرزبانی برای برقراری امنیت در یکی از مرزی‌ترین نواحی خاک میهن مقدس‌مان یعنی منطقه ویژه اقتصادی دوغارون ستودنی و قابل لمس است و باید شاکر تلاش‌های نیروی پرافتخار انتظامی و مرزبانی و مردم مرزنشین عزیزمان بود؛ تلاش‌های ارزشمندی که ثمره‌اش را در جایگا‌ه‌های مختلف دیده و لمس کرده‌ایم.
سلطانی با تاکید بر نقش مردم در ایجاد امنیت افزود: بی شک در کنار تلاش‌های پلیس، مردم هم نقش بی‌بدیلی در این امنیت دارند و باید قدردان مرزنشینان عزیز در شهرستان تایباد بود.
در این جلسه سرهنگ کاظم صمدی، فرمانده هنگ مرزی تایباد و سرهنگ علی اکبر قربانی، فرمانده انتظامی شهرستان تایباد نیز با ارج نهادن اهمیت منطقه ویژه اقتصادی دوغارون و نقش آن در مشارکت گسترده مردم در فعالیت‌های اقتصادی و تاثیر آن بر امنیت پایدار، بر گسترش همکاری‎های منطقه ویژه و ناجا تاکید کردند.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.