برپایی بزرگترین مسابقه نقاشی در قشم همزمان با روز جهانی کودک

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد قشم از برپایی بزرگترین مسابقه نقاشی کودک از سری برنامه های "هنرمند درون من" با شعار صلح و دوستی در جزیره قشم خبرداد.

به گزارش فرینا، علیرضا کمساری با اعلام اینکه شرکت کودکان در این برنامه فرهنگی آزاد است، گفت: کودکان جزیره قشم همزمان با روز جهانی کودک (16 مهر ماه) هنر و احساس درونی خود را با ترکیبی از نقش و رنگ به نمایش می گذارند.
کمساری افزود: کودکان قشمی به عنوان آینده سازان این بخش از جامعه اسلامی در بزرگترین مسابقه نقاشی کودک، نقش تاثیرگذار خود در الگو سازی مسائل فرهنگی و اجتماعی را با استفاده از هنر نقاشی محک می زنند.
به گفته مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد قشم، این رویداد فرهنگی شامگاه دوشنبه شانزدهم مهرماه جاری همزمان با روز جهانی کودک در بلوار ولیعصر پیاده روی مجاور مجتمع سیتی سنتر۲ از ساعت  ۱۸ الی ۲۱ به همراه برنامه های فرهنگی و اهدای کتاب به کودکان برگزار خواهد شد.
بنا به این گزارش، کودکان جزیره قشم نیز همانند دیگر کودکان کشورمان و نقاط مختلف دنیا در روز جهانی کودک با برپایی آئین های مختلف از جمله نقاشی، هوا کردن بادکنک های رنگارنگ و آنان که در جوار سواحل زندگی می کنند با رفتن به دریا و شن بازی این روز را جشن می گیرند.

خبرنگار منطقه آزاد قشم امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.