حضور سازمان های مناطق آزاد در نمایشگاه کیش اینوکس 2018

تمامی سازمان های مناطق آزاد کشور در دهمین نمایشگاه معرفی فرصت های سرمایه گذاری کشور و پنجمین نمایشگاه بورس، بانک، بیمه و خصوصی سازی که در جزیره کیش برگزار می شود حضوری فعال خواهند داشت.

به گزارش فرینا، علاوه بر کیش تمامی سازمان های مناطق آزاد کشور از جمله قشم، چابهار، انزلی، اروند، ماکو، ارس و همچنین منطقه آزاد شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) در نمایشگاه کیش اینوکس 2018 که از30 مهر تا 3 آبان در مرکز نمایشگاههای بین المللی کیش برگزار می شود حضور می یابند.

بر اساس این گزارش بیش از 250 شرکت داخلی و خارجی میهمان این دو نمایشگاه هستند. برگزاری 28 نشست تخصصی و همایش بین المللی با حضور بیش از 100 سخنران برجسته داخلی و 25 سخنران بلند پایه بین المللی از نقاط عطف کیش اینوکس 2018 است که به عنوان فرصتی ارزشمند برای معرفی ظرفیت های گردشگری، تجاری، سرمایه گذاری و صنعتی جزیره کیش مطرح است. با میزبانی این رویداد مهم که حضور تعداد زیادی از صاحب نظران مطرح اقتصادی و شرکت های موفق ملی و بین المللی را به همراه دارد،  جزیره کیش به طرزی شایسته در سطح ملی و بین المللی معرفی شده و فرصت مناسبی برای هم افزایی و گسترش تعاملات داخلی و بین المللی فراهم خواهد شد.

لازم به ذکر است رویداد کیش اینوکس 2018 می تواند همسو با اقدامات دولت در گسترش تعاملات اقتصادی بین المللی و سیاست های ابلاغی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی در زمینه جذب سرمایه گذاری های خارجی، دستاوردهای قابل توجهی را به همراه داشته و نقش مهمی در توسعه اقتصادی کشور ایفا کند.

جزیره کیش با مساحت91.5 کیلومتر مربع و جمعیتی حدود 40 هزار نفر در 18 کلیومتری کرانه جنوبی ایران در محدوده شمالی آب های نیلگون خلیج فارس واقع است.

برچسب ها : منطقه آزاد کیش
آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو