افتتاح نخستین آموزشگاه موتورسيکلت در قشم

همزمان با ویژه برنامه های هفته ناجا در شهرستان قشم، نخستین آموزشگاه موتورسیکلت با هدف کاهش هزینه های سفر به بندرعباس در شهر قشم افتتاح شد.

 به گزارش فرینا، رئیس پلیس راهور شهرستان قشم در آئین افتتاح آموزشگاه موتورسیکلت شهید ناصر هوشیار گفت: این مرکز به همت فرمانده نیروی انتظامی شهرستان قشم و موافقت فرمانده انتظامی استان هرمزگان به عنوان یکی از مطالبات بحق مردم قشم در این منطقه راه اندازی شده است.
ستوان یکم احمد احدی گفت: مردم شهرستان قشم از روز شنبه 21 مهر ماه مى توانند با مراجعه به آموزشگاه شهید هوشیار در شهرک بوستان شهر قشم و طی کردن مراحل قانونى ثبت نام، در زمینه اخذ گواهينامه موتورسيکلت اقدام کنند.
وی با اعلام اینکه نداشتن گواهینامه جرم است و با افراد فاقد گواهینامه براساس قانون برخورد خواهد شد، افزود: همه افراد دارای 18 سال سن در شهرستان قشم می توانند برای دریافت گواهینامه موتور سیکلت به این مرکز مراجعه نمایند.
رئیس پلیس راهور شهرستان قشم گفت: هزنیه ثبت نام و دریافت گواهینامه در قشم حدود یک میلیون و 700 هزار ریال است که در مقایسه با هزینه دریافت گواهینامه در بندرعباس با توجه به افزوده شدن هزینه سفر، مقرون به صرفه تر است.
وی اظهار امیدواری کرد که خانواده های ساکن در شهرستان قشم فرزندانشان خود را برای دریافت گواهینامه موتور سیکلت تشویق و ترغیب نمایند تا در صورت بروز حوادث و تصادفات، به دلیل نداشتن گواهینامه با مشکلات بیشتر قانونی مواجه نشوند.
گفتنی است؛ نخستین آموزشگاه موتورسیکلت در قشم با سرهنگ حسین الهی فرمانده انتظامی شهرستان قشم، سرهنگ پاسدار رحمت الله دهقانی فرمانده ناحیه مقاومتر بسیج سپاه قشم، احمد رحیمی هلری شهردار شهر قشم و جمع دیگری از مسئولان در مرکز این آموزشگاه در شهرک بوستان شهر قشم افتتاح شد.

برچسب ها : منطقه آزاد قشم
آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو