مقابله با زمین خواری و تخلفات ساخت و ساز در اروند

مدیر اطلاعات جغرافیایی و طرح های کلان توسعه زیرساخت سازمان منطقه آزاد اروند از افزایش تمهیدات برای مقابله با زمین خواری و تخلفات ساخت و ساز در اراضی محدوده منطقه آزاد اروند خبر داد .

به گزارش فرینا، مجید رحیمی قشقایی این اقدام را در راستای ایفاد حقوق شهروندان منطقه اعلام کرد و گفت : با توجه به وظیفه نظارتی منطقه درخصوص تصرف غیرقانونی در اراضی دولتی و ساخت و سازهای غیرمجاز در محدوده ی اروند ،سازمان منطقه ازاد اروند نسبت به تشکیل کارگروه صیانت از اراضی اقدام نموده است .

وی ادامه داد: مقابله با زمین خواران و متخلفین با همراهی و هماهنگی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان های آبادان و خرمشهر ، شهرداری ها و ادارات راه و شهرسازی انجام می شود ؛ که نظارت و پایش این اراضی در اختیار راه و شهرسازی بوده و طبق آیین نامه نحوه استفاده از اراضی در  قانون مناطق آزاد از سال ۹۲ به عهده سازمان قرار گرفته است. و ادارات مذکور موظف به ارسال اطلاعات و هماهنگی لازم با سازمان منطقه آزاد اروند هستند.

مدیر اطلاعات جغرافیایی و طرح های کلان توسعه زیرساخت سازمان منطقه آزاد اروند همچنین در پایان افزود : از عموم شهروندان منطقه آزاد اروند تقاضا داریم ؛ درصورت مشاهده  تخلفات از طریق سامانه پیام مدیریت بازرسی سازمان منطقه آزاد اروند ، گزارش یا شکایات خود را به ثبت برسانند.

تلفن پیغام گیر بازرسی سازمان منطقه آزاد اروند ۵۳۵۳۵۱۹۹  است .

خبرنگار منطقه آزاد اروند امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.