راهیابی ورزشکار نوجوان قشمی به اردوی تیم ملی اسکی روی آب

رئیس بخش ورزش اداره کل ورزش و جوانان سازمان منطقه آزاد قشم از راهیابی ورزشکار نوجوان جزیره قشم به اردوی تیم ملی اسکی روی آب در رشته "ویک بُرد" خبر داد.

به گزارش فرینا، سید مسعود موسوی گفت: با اتمام مسابقات کشوری اسکی روی آب که در دریاچه آزادی تهران انجام شد، محمد شریف شریفی از روستای هفت رنگو جزیره قشم در رده سنی زیر 19 سال (نوجوانان) موفق به کسب جواز ورود به تیم ملی کشورمان شد.
موسوی افزود: مسابقات اسکی روی آب با حضور 40 ورزشکار در دو رده سنی بزرگسالان و زیر 19 سال (نوجوانان) از استان هرمزگان در دو منطقه آزاد قشم و کیش، تهران و مازندران طی روز 20 مهر ماه در دریاچه آزادی برگزار شد.
وی گفت: مقام اول و دوم مسابقات اسکی روی آب رده سنی نوجوانان به ورزشکاران تهرانی رسید و محمد شریف شریفی از قشم هم با قرار گرفتن در مکان سوم موفق شد به اردوی تیم ملی راه یابد.
رئیس بخش ورزش اداره کل ورزش و جوانان سازمان منطقه آزاد قشم ادامه داد: در مسابقات بزرگسالان این ورزش مهیج هم مقام اول به ورزشکار تهرانی رسید و دو ورزشکار از منطقه آزاد کیش هم موفق به کسب مقام دوم و سوم شدند.
موسوی گفت: کاپ اخلاق این مسابقات هم از طرف علیرضا مهر صادقی رئیس انجمن اسکی روی آب کشورمان به تیم های جزیره قشم و جزیره کیش داده شد.
بنا به این گزارش، مسابقات اسکی روی آب قهرمانی کشور، بیستم مهر ماه جاری با حضور شش ورزشکار قشمی اعزامی به این تورنومنت در دریاچه آزادی تهران برگزار شد.

خبرنگار منطقه آزاد قشم امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.