برگزاری کارگاه تعاملی «شناسایی موانع کسب و کار در مناطق آزاد» در کیش

دبیر کمیته راهبردی فناوری اطلاعات و مدیر پروژه پنجره واحد، از برگزاری کارگاه تعاملی «شناسایی موانع کسب و کار در مناطق آزاد» با حضور فعالان اقتصادی در منطقه آزاد کیش خبر داد.

به گزارش فرینا، در این کارگاه که با حضور مشاوران داخلی و خارجی دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد در حوزه تسهیل کسب و کار اجرا شد، اهم مشکلات و موانع سرمایه گذاری و کسب و کار در منطقه آزاد کیش مورد بررسی قرار گرفت. 
محمدامین اله داد با اشاره به اهمیت شناسایی دقیق موانع و مشکلات پیش از اجرای هر پروژه مبتنی بر فناوری های نوین در مناطق آزاد، افزود: در جریان راه اندازی و توسعه پنجره واحد مناطق آزاد ایران و در قالب فاز شناخت این پروژه، از کلیه مناطق آزاد بازدید شده و علاوه بر شنیدن نظرات و نکات مدیران مناطق آزاد، به بررسی مسائل و مشکلات سرمایه گذاران، کارآفرینان و فعالان اقتصادی پرداخته شد. 
اله داد گفت: علاوه بر برگزاری جلسات رو در رو با سرمایه گذاران در جریان بازدید از پروژه های صنعتی، گردشگری و عمرانی در منطقه آزاد کیش، در چارچوب یک کارگاه تعاملی نیز به بررسی موانع و پیشنهادات فعالان اقتصادی در مسیر حل آن ها پرداخته شده است. 
پروژه پنجره واحد مناطق آزاد از شهریورماه سال جاری در مناطق آزاد به صورت رسمی آغاز شده و پس از انجام فاز شناخت تا پایان پاییز 1397، به صورت عملیاتی در مناطق آزاد تجاری صنعتی کشور اجرا خواهد شد.  

گفتنی است؛ اعضای شرکت کر اکسلرنت (Core Accelerant ) یکی از شرکت های مشاوره تحویل دیجیتال مالزی و نمایندگان دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد با محمد ابراهیم انصاری مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش نیز دیدار و گفت و گو کردند. 

یادآور می شود؛ اجرای فاز شناخت پروژه پنجره واحد پس از بررسی شش منطقه آزاد، در منطقه آزاد کیش برگزار شد. 

 

 

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو