کیش به قطب گردشگری سلامت تبدیل می شود

روند توسعه وتبدیل جزیره کیش به قطب گردشگری سلامت منطقه با توجه به رویکرد و اقدام های مدیریت سازمان منطقه ازاد و آمادگی مراکز درمانی و بیمارستانی این جزیر سرعت بیشتری گرفته است.

به گزارش فرینا به نقل از ایرنا در تازه ترین اقدامات انجام شده در این زمینه، معاون فنی بیمارستان کیش،برای همکاری با تمامی آژانسهای گردشگری سلامت کشور اعلام آمادگی کرد و افزود: با توجه به فراهم بودن شرایط لازم ،جزیره کیش میزبان خوبی برای گردشگران سلامت است.
دکتر افراسیابی افزود: وجود متخصصان ، برخورداری از تجهیزات به روز دنیا ، آرامش، جاذبه های گردشگری متعدد و عدم نیاز به دریافت روادید، از ویژگی های برجسته جزیره کیش به عنوان قطب گردشگری سلامت است.
وی با اشاره به روند رو به افزایش مراجعات بیماران خارجی به بیمارستان های جزیره کیش گفت: با توجه به راه اندازی مرکز درمان سرطان (KCC) دراین جزیره و آغاز به کار دفتر ارجاع بیمارستان کیش در مسقط پایتخت عمان، انتظار می رود طی هفته های آینده میزان مراجعات بیماران خارجی به بیمارستان کیش افزایش یابد.
**گردشگری سلامت به عنوان رویکرد و محور توسعه گردشگری جزیره کیش در دستور کار مدیریت این جزیره قرار دارد، در اجرای این رویکرد هفته گذشته، دفتر ارجاع بیمارستان کیش با هدف توسعه و تقویت گردشگری سلامت درعمان راه اندازی و به عنوان گامی مهم و عملی برای جذب گردشگران سلامت از کشورهای حوزه خلیج فارس فعالیت خود را آغاز کرد.
به گزارش ایرنا راه اندازی این دفتر پس از حضور فعال بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی کیش در نمایشگاه عمان هلث در مسقط و استقبال مراجعه کنندگان، صورت گرفت.
در این زمینه امیرکیانی معاون اجرایی بیمارستان و مدیر غرفه بیمارستان کیش گفت: با توجه به پتانسیل های موجود در جزیره کیش و زیر ساخت های درمانی بیمارستان این جزیره، زمینه هایی مناسب برای ارائه خدمات درمانی و تخصصی به بیماران و مراجعه کنندگان داخلی و خارجی فراهم است.
** مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش قبلا رویکرد به گردشگری سلامت را مورد تاکید قرار داده و تصریح کرد: این جزیره گردشکری با توجه به توانمندی های بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی و برخورداری از تجهیزات و کادر متخصص مقیم و پروازی موجود می تواند به قطب گردشگری سلامت تبدیل شود.
«محمد ابراهیم انصاری لاری» مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره سازمان منطقه آزاد کیش دی ماه سال 96 در جریان بازدید از بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی کیش بر توانمندی و ظرفیت این بیمارستان در تبدیل به قطب گردشگری سلامت در کشور و منطقه تاکید کرد.
وی با تاکید بر اینکه افزایش گردشگران سلامت نیازمند سرمایه گذاری های بیشتری است افزود: باید توان ایجاد موقعیت رفت و آمدهای ارزان، امکانات اقامتی مناسب و خدمات کامل فراهم شود در این صورت داد و ستدهای انجام شده خود به خود موجب ارتقاء کیفیت و خدمات در بیمارستان و افزایش گردشگران سلامت و از میان رفتن کم و کاستی ها خواهد شد.
جزیره کیش با 91.5 کیلومتر مربع مساحت در میان آبهای نیلگون خلیج فارس و جمعیت 37 هزار نفری هر سال پذیرای بیش از یک میلیون و هشتصد هزار نفر گردشگر است. این جریزه با توجه به تجهیزات امکانات بیمارستانی بسیار مجهز، کلینک های تخصصی و کادر درمانی متخصص مقیم و پروازی می تواند یکی از قطب های خدمات گردشگری سلامت در کشور و منطقه باشد.
بیماران و گردشگران سلامت می توانند با مراجعه به سایت بیمارستان کیش به آدرس ww.kishhospitalfz.com ضمن اطلاع از توانمندی های بیمارستان کیش جهت دریافت خدمات درمانی از قسمت پذیرش بیماران بین الملل و یا گردشگری پزشکی در صفحه اول سایت اقدام کنند.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو