اختتامیه نخستین دوره تدبر در قرآن کریم منطقه آزاد اروند برگزار شد

اختتامیه نخستین دوره تدبر در قرآن کریم با تجلیل از شرکت کنندگان دراین دوره، با حضور اهالی جامعه قرآنی منطقه آزاد اروند برگزار شد.

به گزارش فرینا، در این مراسم که با حضور اسماعیل زمانی مدیرعامل، سید مرتضی نعمت زاده معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری،عبدالله کعبی قائم مقام مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند، آیت الله حسن‌زاده امام جمعه موقت اهواز و تعداد از چهره های دینی و قرآنی منطقه آزاد اروند برگزار شد؛از شرکت کنندگان در دوره تدبر در قرآن کریم منطقه آزاد اروند تجلیل و گواهینامه پایان دوره به آنها اعطاء شد.
معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند در این مراسم ضمن تسلیت ایام سوگواری اربعین حسینی گفت: قرآن بویژه تدبر در آن، انسان را وارد دنیای شگفت آوری کرده؛ دنیایی که در آن قلب ها اوج می گیرد، نگاه ها تغییر می کند و افق های تازه ای به روی دنیای انسان گشوده می شود.
سید مرتضی نعمت زاده افزود: تدبر یک دنیای جدید است در حوزه قرآنی و انسان باید نگاهش را از قرآن بگیرد.
نعمت زاده همچنین با اشاره به زندگی انبیاء خصوصا حضرت ابراهیم و اهمیت ملکوت گفت: تدبر دری است به سمت ملکوت آسمان ها و زمین از همین روی خداوند به امامان ما به جای مُلک ملکوت را اهدا کرد.
وی ضمن ابراز امیدواری از استمرار این دوره ها با هدف توسعه هرچه بیشتر فرهنگ غنی قرآن در منطقه، باز هم بر اهمیت تدبر در قرآن تأکید کرد و یادآور شد که تدبر ارتباط مستقیم با قلب ها دارد و باید تلاش کرد تا سبک زندگی، منش و بینش خودمان را از قرآن و خصوصا تدبر به دست آوریم.
شجاع زویدات نیز در خصوص برگزاری فعالیت های قرآنی سازمان منطقه آزاد اروند گفت: حدود ۳ سال است که فعالیت های قرآنی منطقه آزاد اروند رسما شکل نوینی به خود گرفته است؛ در این مدت با عنایت معاونت فرهنگی، اجتماعی و گردشگری این سازمان، برنامه های قرآنی که ترتیب داده ایم با استقبال قرآنیان منطقه مواجه و همین امر باعث شده که منطقه آزاد اروند برای سومین سال متوالی بین مناطق آزاد کشور رتبه نخست فعال ترین منطقه را کسب کند.
مسئول امور قرآنی سازمان منطقه آزاد اروند به اختصار نیز از برنامه های قرآنی که در یک سال گذشته توسط این نهاد نظیر ۱۰۰ محفل قرآنی، ۱۴ جشنواره، بهار قرآن در بهارطبیعت، تدبر در قرآن کریم و …انجام گرفته نام برد.
در پایان این مراسم نیز حلقه گل و هدیه ای به رسم یادبود از طرف جامعه قرآنی خوزستان به سید مرتضی نعمت زاده معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند، اهدا شد.

برچسب ها : منطقه آزاد اروند
آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.