توسعه قشم به همسویی نیروی انتظامی نیاز دارد

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم بر اهمیت همسویی نیروی انتظامی در راستای توسعه همه جانبه این‌ جزیره تاکید کرد.

به گزارش فرینا، حمیدرضا مومنی در دیدار با سرهنگ حسین الهی فرمانده نیروی انتظامی شهرستان قشم اعلام کرد: امنیت پایدار موجب جذب بیشتر سرمایه گذاران در این جزیره می شود و نیروی انتظامی با چشم اندازی مطمئن می تواند به موفقیت هر چه بیشتر قشم کمک‌ کند.
وی افزود: همه باید در یک فرآیند مدیریت شده علمی به توفیقات هرچه بیشتر قشم کمک کنیم و امیدواریم با تقویت هرچه بیشتر نیروی انتظامی همچنان از نمره برتر در حوزه امنیت برخوردار باشیم.
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم با اعلام اینکه با جذب سرمایه گذاران و توسعه فعالیت های کسب و کار بویژه در حوزه صنعتی، نرخ بیکاری قشم به 6 درصد رسیده، اظهار کرد: در آینده نزدیک فعالیت های جدید صنعتی با مشارکت کشورهای خارجی در این‌منطقه ایجاد خواهد شد که نرخ بیکاری را باز هم کاهش خواهد داد.
مومنی همچنین از برنامه های توسعه راه ها و آسفالت در کل جزیره به عنوان اقدامی برای توسعه قشم نام برد و از خدمات نیروی انتظامی در ارتقای سطح سلامت تردد جاده ای و کاهش جرایم و بزه کاری ها در این منطقه قدردانی کرد.
فرمانده انتظامی شهرستان قشم هم با تجلیل از اقدامات گسترده مدیر عامل سازمان منطقه آزاد قشم در بخش های مختلف توسعه ای، گفت: نیروی انتظامی آماده همه گونه همکاری برای موفقیت هرچه بیشتر در این جزیره است.
سرهنگ حسین الهی اعلام کرد: با کمک فرزندان ملت در این نیرو و دیگر نیروهای تامین کننده امنیت، استان هرمزگان در زمره پنج استان برتر در حوزه امنیت کشور قرار دارد و شهرستان قشم در این فرآیند جزو موفق ترین هاست.
وی ادامه داد: سیاست ما ارتباط هرچه قوی تر با مردم بویژه جوامع‌ محلی است و این رویکرد ما را در انجام‌ وظایفمان بیش از پیش موفق کرده است.
در این دیدار همچنین حسین رفیعی مشاور امنیتی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم هم با تقدیر از فعالیت نیروی انتظامی شهرستان قشم در زمینه تامین امنیت همه‌جانبه در قشم، خواستار همکاری بیشتر این نیرو در کمک به رفع تصرفات اراضی ملی و دولتی و همچنین ارتقای سطح تردد در مسیرهای جاده ای و درون شهری شد.
حمیدرضا مومنی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم به همراه حسین رفیعی مشاور امنیتی و تورج امانی مدیرکل تشریفات این سازمان با حضور در دفتر فرمانده نیروی انتظامی با سرهنگ حسین الهی دیدار کردند.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو