برگزاری همایش پاکسازی ساحل و دریا در جزیره کیش

همایش پاکسازی ساحل و دریا به مناسبت روز تربیت بدنی و ورزش در جزیره کیش برگزار شد.

به گزارش فرینا، این برنامه با حضور سید محمد مجابی معاون پارلمانی وزیر جهاد کشاورزی، پروین فرشچی معاون محیط زیست دریایی سازمان حفاظت محیط زیست، ایلخان نوری رییس فدراسیون نجات غریق و غواصی، مجید وفادار مدیرکل حفاظت محیط زیست استان هرمزگان و مسولان نهادهای مختلف نظامی و انتظامی و جمعی از شهروندان برگزار شد.

در این همایش علاوه بر پاکسازی ساحل شمال شرقی جزیره کیش، به همت26 کلوپ دریایی و با حضور 20 قایق و 40 نفر از غواصان جزیره کیش  اعماق دریا تا فاصله صدمتری ساحل پاکسازی شد.

سید محمد مجابی معاون پارلمانی وزیر جهاد کشاورزی در این همایش ضمن تقدیر از زحمات شرکت کنندگان در این همایش، از حفظ محیط زیست به عنوان میثاقی الهی یاد کرد و گفت: همه ما موظف به حفظ جلوه های حیات هستیم و علاوه بر حفاظت از محیط زیست به لحاظ اعتقادی به واسطه مسئولیت اجتماعی نیز باید برای حفظ محیط زیست تلاش کنیم.

پروین فرشچی معاون محیط زیست دریایی سازمان حفاظت محیط زیست کشور نیز در این همایش با اشاره به اقدام ارزشمند انجام شده در جزیره کیش و مشارکت مسئولانه شهروندان این جزیره گفت: محیط زیست امانت آیندگان دردست ما است و برای حفظ این امانت همه ما در هر جایگاه وشغلی باید تلاش خود را در این زمینه بکار بندیم.

در پایان این مراسم از مسئولان، غواصان و شهروندانی که در جمع آوری زباله ها از ساحل ودریا فعالیت کردند با اهدای لوح تقدیر شد.

گفتنی است همایش پاکسازی ساحل و دریا پنج شنبه 26 مهر با مشارکت سازمان منطقه آزاد کیش، سازمان حفاظت محیط زیست کشور، فدراسیون نجات غریق و غواصی و با همکاری هیات نجات غریق و غواصی کیش و جامعه کلوپ داران و تفریحات دریایی جزیره برگزار شد.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو