زیر ساخت های منطقه ویژه اقتصادی اترک تامین شد

مدیرعامل شهرک‌ های صنعتی و صنایع کوچک گلستان گفت: به رغم تمام بی مهری ها تمام زیرساخت های لازم برای سرمایه گذاری در منطقه ویژه اقتصادی اترک فراهم شده است.

به گزارش فرینا، حجت الله خلیل زاده در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: تمام زیرساخت های فاز نخست منطقه ویژه اقتصادی اترک در وسعت ۲۵۰ هکتار فراهم شده است.
خلیل زاده با اشاره به این که در یکی دو سال اخیر به اندازه اعتبارات سال های ۸۸ تا ۹۴ در منطقه ویژه اقتصادی اترک هزینه کرده ایم، گفت: تا قبل از سال ۱۳۹۴ حدود ۱۰ میلیارد تومان برای تامین زیرساخت ها در این منطقه هزینه شده بود که در سه سال اخیر با اعتبار حدود ۱۱ میلیارد تومان تمام زیرساخت های لازم فراهم شد.
وی افزود: با فراهم شدن آب، برق، گاز و فیبرنوری در منطقه ویژه اقتصادی اترک شرایط کامل برای پذیرش سرمایه گذار در آن فراهم است.
مدیرعامل شهرک‌ های صنعتی و صنایع کوچک گلستان ادامه داد: با تامین زیرساخت های لازم در این منطقه تا ۲۰ سال آینده به تامین زیرساخت در آن نیاز نخواهیم داشت.
خلیل زاده گفت: هم اکنون در منطقه ویژه اقتصادی اترک یک واحد بهره بردار مستقر شده و ۱۵ قرارداد سرمایه گذاری داریم و سه واحد هم در حال انجام ساخت و ساز هستند.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.