کیش اینوکس 2018 امروز افتتاح می شود/ حضور مرتضی بانک در جزیره کیش

دهمین نمایشگاه معرفی فرصت های سرمایه گذاری کشور و پنجمین نمایشگاه بین المللی بورس، بانک، بیمه و خصوصی سازی از امروز دوشنبه 30 مهر97 درجزیره کیش آغاز به کار می کند.

به گزارش فرینا، به همین منظور مرتضی بانک مشاور رییس جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی یکشنبه شب به جزیره کیش سفر کرد. 
آیین افتتاح این دو رویداد بزرگ اقتصادی کشور از ساعت 16 امروز (دوشنبه) با حضور مرتضی بانک مشاور رییس جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی در مرکز همایش های بین المللی کیش آغاز می شود و پس از آیین افتتاحیه، دو نمایشگاه معرفی فرصت های سرمایه گذاری کشور و بورس، بانک، بیمه و خصوصی سازی با حضور مسئولان ملی ومحلی کار خود را آغاز می کنند.
برگزاری 28 نشست تخصصی و همایش بین المللی با حضور بیش از 100 سخنران برجسته داخلی و 25 سخنران بلند پایه بین المللی و حضور 50 نفر از دیپلمات های کشورهای مختلف دنیا بیانگر اهمیت این دو رویداد بزرگ اقتصادی در عرصه ملی و بین المللی است.
همچنین در اولین روز از برگزاری این دونمایشگاه با حضور مسئولان و میهمانان داخلی وخارجی کتاب فرصت های سرمایه گذاری جزیره کیش رونمایی خواهد شد.
شایان ذکر است بیش از 200 خبرنگار داخلی وخارجی، کیش اینوکس 2018 را پوشش خبری می دهند.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو