بنادر رجایی، امام و شهید بهشتی مراکز لجستیکی کشور

مدیرکل لجستیکی و حمل و نقل چند وجهی سازمان بنادر و دریانوردی با اشاره به بررسی نحوه اجرای "سند آمایش مراکز لجستیک کشور" ، گفت: این سند به عنوان یک سند بالادستی برای احداث مراکز لجستیکی کشور محسوب می شود.

به گزارش فرینا، خسرو سرایی با اشاره به ابلاغ "سند آمایش مراکز لجستیک کشور"  توسط وزیر راه و شهرسازی به سازمان ها برای اجرایی سازی مراکز لجستیکی در کشور، افزود: سند آمایش مراکز لجستیک کشور، یک سند بالادستی برای احداث مراکز لجستیکی محسوب می شود و روش‌شناسی لازم برای شناسایی ۵۸ پهنه در سراسر کشور را برای مراکز لجستیکی ارایه می کند.

وی ادامه داد: به همین منظور جلسه تبیین سند آمایش مراکز لجستیک کشور در سازمان بنادر و دریانوردی و با حضور مشاور مدیرعامل این سازمان و مدیرکل دفتر طرح جامع و مدل های حمل و نقل وزارت راه و شهرسازی و نیز مدیران کل بنادر استان های هرمزگان، خوزستان، بوشهر و معاونین بنادر امیرآباد، سیستان و بلوچستان، روسای ادارات سازمان بنادر تشکیل شد.

سرایی، افزود: در ابتدای این جلسه مدیرکل دفتر طرح جامع و مدل های حمل و نقل وزارت راه و شهرسازی به تشریح  "سند آمایش مراکز لجستیک کشور" پرداخت. پس از آن با توجه به اینکه در سند مذکور سازمان بنادر و دریانوردی به عنوان سازمان مسول در ایجاد مراکز لجستیک در پهنه‌های بندری مشخص شده است، مدیرکل امور لجستیکی و حمل و نقل چند وجهی سازمان بنادر و دریانوردی، آیین نامه ستاد مراکز لجستیک کشور را تشریح کرد و در ادامه به معرفی بنادر سه گانه شهید رجایی، امام خمینی(ره) و شهیدبهشتی  به عنوان مراکز لجستیکی و سه بندر بوشهر، امیر آباد، جاسک به عنوان دهکده لجستیک پرداخت.

مدیرکل لجستیکی و حمل و نقل چندوجهی سازمان بنادر و دریانوردی با بیان اینکه حاضران در جلسه به تببین و تشریح این سند پرداختند، اظهار کرد: چگونگی اجرایی سازی سند مذکور در سازمان بنادر و دریانوردی به بحث و تبادل نظر گذاشته شد و حاضران ضمن بحث و بررسی و بیان نقطه نظرات خود در خصوص مواردی که در سند باید تبیین شود، تفاوت نگرش های اجرایی را با ارائه طرح کردند.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو