برگزاری کارگاه نحوه نگارش قراردادها در مناطق آزاد

دومین روز از «سومین نشست شورای هماهنگی مدیران حقوقی سازمان های مناطق آزاد» در تهران برگزار شد.

به گزارش فرینا، در این نشست که با حضور حسین گروسی معاون حقوقی و امورمجلس دبیرخانه شورایعالی، محسن پوراحمدي مدير امور حقوقی، تعدادی از مدیران دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی و مدیران حقوقی سازمان های مناطق آزاد کشور برگزار شد؛ بحث و تبادل نظر حقوقی و ارائه گزارشی از فعالیت های شاخص، بررسی قراردادهای پیمانکاری و موضوع مربوط به واگذاری اراضی کشاورزی، بررسی نحوه عملکرد و نظارت و بازرسی، همچنین ثبت سفارش تعهدات ارزی و استقرار گمرک و موضوع ارزش افزود در مناطق آزاد از جمله محورهای این نشست بود.
در ادامه این نشست؛ کارگاه نحوه نگارش قراردادها و اسناد نیز برگزار شد. مطالب این کارگاه توسط رضا خشنودی استاد دانشگاه ارائه شد. 
گفتنی است؛ «سومين نشست شوراي هماهنگي مديران حقوقي سازمان هاي مناطق آزاد کشور» به مدت دو روز 29 و 30 مهرماه با حضور مدیران حقوقی سازمان های مناطق آزاد، دستگاه های اجرایی به منظور تبادل تجربیات در دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد کشور برگزار شد.
شهرام موسوی مشاور معاونت حقوقی و امورمجلس، شعبان شاهکوهی مدیر امور مجامع و حسابرسی داخلی، ناصر خرمالی مدیر گسترش و تسهیل صادرات، مهدی رعیتی سرپرست مدیریت فنی و امور زیر بنایی، مسعود کوچکیان مدیر نظارت و ارزیابی عملکرد و مجید طاهریان مدیر توسعه و تحول اداری دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی در دومین روز این نشست حضور داشتند.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو