بازدید مرتضی بانک از بزرگراه مرکزی قشم

مشاور رییس جمهور و دبیر شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم به همراه جمعی از معاونین و مدیران سازمان و شهرستان از بزرگراه مرکزی قشم در حدفاصل فرودگاه بین المللی قشم تا میدان شهر درگهان بازدید کردند.

به گزارش فرینا، بزرگراه مرکزی قشم در سه فاز به طول 30 کیلومتر و با اعتبار 413 میلیارد ریال دارای دو باند رفت و برگشت هریک به عرض 11.5متر می باشد که فاصله فرودگاه بین المللی قشم تا روستای گیاهدان را شامل می شود.
خاکبرداری و کوبش قطعه اول این پروژه به طول 10 کیلومتر و اعتباری بالغ بر94 میلیارد ریال 56 درصد پیشرفت فیزیکی داشته و هم زمان زیرسازی فاز دوم این طرح به طول 10 کیلومتر با اعتبار 147 میلیارد ریال با 71 درصد پیشرفت همراه بوده است.
فاز سوم این پروژه نیز به طول 10 کیلومتر و اعتبار 172 میلیارد ریال با 20 درصد پیشرفت فیزیکی در حال انجام است.
بازدید از دو پالایشگاه نفتی به نام های بهین پالایش و اسکله حرا، دو نیروگاه قشم مولد و انرژی گستر قشم، قطعه سوم بزرگراه خلیج فارس و همچنین طولانی ترین پیست سافاری ساحلی کشور از برنامه های سفر مرتضی بانک به قشم است.
گفتنی است، مرتضی بانک جهت بازدید از پروژه های حوزه نفت و انرژی و شیلات منطقه آزاد قشم، صبح سه شنبه یکم آبان ماه با استقبال مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم، فرماندار، امام جمعه شهرستان قشم و جمعی از معاونین، مدیران سازمان و شهرستان از طریق اسکله شهید ذاکری قشم وارد این منطقه آزاد شد.
 

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو