بازدید مشاور رییس جمهور از پروژه اسکله نفتی حرا

مشاور رییس جمهور و دبیر شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم به همراه جمعی از معاونین و مدیران سازمان و شهرستان از پروژه اسکله نفتی حرا بازدید کردند.

به گزارش فرینا، پروژه اسکله نفتی حرا با سرمایه گذاری دو هزار و 400 میلیارد ریالی و ظرفیت تولید 16 میلیون تُن محصولات نفتی صادراتی به صورت مشترک توسط شرکت سرمایه گذاری هلدینگ پاسارگاد و سازمان منطقه آزاد قشم در دست احداث است.این پروژه نفتی تا کنون 60 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.
 هدف از تأسیس این شرکت ایجاد تسهیلات و تجهیزات در تأمین خوراک و انتقال محصول پالایشگاه های همجوار (پارس بهین پالایش نفت قشم و سایر پالایشگاه ها) بوسیله دو پست اسکله 70.000 تنی و 7.000 تنی و با در نظر گرفتن طرح توسعه و تأمین آب مورد نیاز است.
گفتنی است، بازدید از قطعه سوم بزرگراه خلیج فارس و همچنین طولانی ترین پیست سافاری ساحلی کشور از دیگر برنامه های سفر مرتضی بانک به قشم است.

یادآور می شود؛ مشاور رییس جمهور و دبیرشورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی جهت بازدید از پروژه های حوزه نفت و انرژی و شیلات منطقه آزاد قشم، صبح سه شنبه یکم آبان ماه با استقبال مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم، فرماندار، امام جمعه شهرستان قشم و جمعی از معاونین، مدیران سازمان و شهرستان از طریق اسکله شهید ذاکری قشم وارد این منطقه آزاد شد.
 

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو