آیین کلنگ زنی سایت پرورش میگو شرکت پدیده صدف قشم با حضور مرتضی بانک

با حضور مرتضی بانک مشاور رییس جمهور و دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری، صنعتی و ویژه اقتصادی کشور، استاندار و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم و جمعی از معاونین و مدیران سازمان و شهرستان کلنگ احداث سایت پرورش میگو شرکت پدیده صدف قشم زده شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان منطقه آزاد قشم، سایت پرورش میگو شرکت پدیده صدف قشم در زمینی به مساحت 203 هکتار در سه فاز اجرایی و با اعتباری بالغ بر 190 میلیارد ریال توسط بخش خصوصی در روستای نقاشه جزیره قشم قصد دارد به افزایش تولید در حوزه شیلات و اشتغالزایی پایدار کمک کند.
در این سایت که شامل 13 مزرعه و 193 حوضچه هفت هزار مترمربعی خواهد بود برای 82 نیروی بومی به صورت مستقیم و 160 تَن غیرمستقیم اشتغالزایی می شود.
با کامل شدن مراحل بهره برداری از این سه فاز در طول سه سال آینده، پیش بینی می شود ظرفیت تولید میگو در آن به یک هزار و 200 تُن در سال برسد.

گفتنی است؛ مرتضی بانک مشاور رییس جمهور و دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری، صنعتی و ویژه اقتصادی کشور جهت بازدید از پروژه های حوزه نفت و انرژی و شیلات منطقه آزاد قشم، صبح سه شنبه یکم آبان ماه با استقبال مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم، فرماندار، امام جمعه شهرستان قشم و جمعی از معاونین، مدیران سازمان و شهرستان از طریق اسکله شهید ذاکری قشم وارد این منطقه آزاد شد.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو