خدمات خوبی در مرز شلمچه محیا شده است

سرکنسول ایران در بصره گفت: استقبال و پذیرایی در طرف عراقی بی‌حد و نهایت است و مردم عراق آمادگی میزبانی دو برابر جمعیت فعلی زائران را نیز دارند و از هر تعداد زائر استقبال می‌کنند.

به گزارش فرینا، احمد سیاه‌پوش در حاشیه مرز شلمچه، افزود: هماهنگی‌های خوبی با طرف عراقی شده و خدمات خوبی را در دو طرف مرز شلمچه داشتیم.

سیاه پوش گفت: امسال علی‌رغم تمام توطئه‌ها و برنامه‌هایی که دشمن برنامه‌ریزی کرده بود با حضور حماسی مردم ایران و سایر کشورها نقشه‌های دشمن نقش بر آب شد و مردم عزیز با طی مسافت‌های زیاد خود را به شلمچه رساندند و برای پابوسی اباعبدالله الحسین به سمت عراق راهی شدند.

وی افزود: مسیر تردد زائران روان است و خدمات خوبی در دو سمت مرز ارائه می‌شود و لازم است از دولت عراق و تمام دست‌اندرکاران این حماسه بزرگ تشکر و قدردانی کنیم.

سرکنسول ایران در بصره گفت: امسال شاهد هجوم خودروداران اهل بصره و استان‌های جنوبی به‌طرف مرز بصره بودیم که به‌صورت مجانی مردم را به کربلا و نجف منتقل کردند و همچنین حضور نیروهای مردمی حشد الشعبی و خدمات خوبی که فراهم می‌کنند بسیار کمک‌کننده بوده است.

وی عنوان کرد: حجم خدمات بالا است و در یک موکب نزدیک به ۵۰ هزار پرس در عرض یک روز غذا توزیع‌شده است. تمام وسایل نقلیه زمان بازگشت زائران به کربلا و نجف ارسال می‌شود تا مردم بهتر بتوانند به کشور بازگردند.

سیاه‌پوش افزود: استقبال و پذیرایی در طرف عراقی بی‌حد و نهایت است و مردم عراق آمادگی میزبانی دو برابر جمعیت فعلی زائران  را نیز دارند و از هر تعداد زائر استقبال می‌کنند.

خبرنگار منطقه آزاد اروند امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو